vineri, septembrie 28, 2007

Nationalism sarbesc ...la bere

De o luna de zile Nucu presteaza master la Belgrad. Aseara a fost revederea, cu vin, bere, povesti care mai de care si intrebari ca la conferinta de presa.

-Ba, eram cu o gasca de studenti de astia, ca mine, la o berarie. Un sarb de era cu noi, tragea de o turcoaica, sa se bage cu ea in seama. Asta, nimic. La care se baga un turcalet, matol si ala... Ii zice sarbului sa o lase dracu in pace, ca si asa aia nu are chef, sa isi vada de pileala. Bine, ca si turcul era chitrofanit corespunzator. Sarbul, cu tupeu...ba, la mine in tara fac ce vreau, nu imi dai tu mie ordine ce sa fac. Boul de turc, cu si mai mult tupeu... ba, credeam ca v-ati obisnuit sa luati ordine de la turci, nu de alta dar am stat vreo 500 de ani aici.... De fapt, nici macar nu a mai apucat sa spuna "aici" ca a iesit show. Man, nici macar nu a intrebat sarbul "ce ma", "ce ai zis" sau faze de astea. A luat halba si i-a futut una in cap turcului de am ramas cracanati toti. Taiat ala pe fata, sange, urlete, si s-a tirat sarbul. Cheama politie, du-te la spital, si au aia o limba de iti vine sa te urci pe garduri. Si stai de vorba cu politaiul daca poti, numai in engleza. Ne sarise si bere din cap si tot. Cind ii spuneam gardistului de ce a luat asta halba in cap, s-a oprit din notat Garcea si a intrebat din nou motivul. Cind a auzit l-a bufnit rasul si se uita la turc mirat ca a scapat cu atata.

Tarantino e mic copil.

2 comentarii:

  1. Foarte tare! :))

    Am mai auzit si eu intamplari amuzante cu cu politisti sarbi dar asta chiar trebuie "inramata".

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca nici cu ai nostri nu imi e rusine... peste tot politistii au tendinta de a avea aceleasi "calitati". Crezi ca seria Jandarmul cu Luis de Funes nu are un sambure de adevar?

    RăspundețiȘtergere