marți, septembrie 04, 2007

Inapoi ... la treaba


Gata, am revenit, ma apuc de scris, ca am o tolba intreaga de povesti si de poze. A fost Sulina, cu raci zburatori, mosnegi care se dau la gagica mea si partide pescuit si plimbari cu kaiacul.... a fost Sibiul, a fost nunta de la Retis cu mine vornic si vajnic strigator de dar in plin camin cultural ... a fost belea. Va povestesc eu despre toate. Mai intai, o poza de la "reveneala" sibiana. Adica de la petrecerea de revenire in simturi de dupa nunta Adinei, sora Melcului. Poza prelucrata de Olteanul, aka copilul somalez la cura de ingrasare.

3 comentarii:

  1. Anonim4:36 p.m.

    Glad to see you man!

    RăspundețiȘtergere
  2. Idem, care este norvegianule.... bine te-am regasit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:02 p.m.

    http://imagini.norvegia-romania.net/displayimage.php?album=19&pos=11

    Cand esti pregatit 'te astept' la un pescuit!

    RăspundețiȘtergere