miercuri, iunie 27, 2007

Stiri din pescuit


La o paispe... ma duc sambata la Cupa Presei de Pescuit. Nush ce naiba altceva sa fac sambata de la ora 5 dimineata pina dupa-amiaza, nu? Merge si fratele Melcul, deci e clar ca va fi bine de tot. :)

Azi ma duc sa refac stocul de monturi, carlige, plumbi, forface, afectat de ultima vizita pe balta. In traducere, imi iau carlige multe, sa nu le mai las prin cioate, ca data trecuta. Ca am imbogatit Sarulestiul, balta Belciugatele poate sa mai astepte.

Am citit ieri regulamentul de concurs. Are 10 pagini. Mai mult decat avea regulamentul la concursul de pescuit unde am fost eu arbitru, cel de la Colun, in Sibiu. Atunci, ca sa ii opresc pe unii din pescuit am sarit in apa. :) Sa tot fie nebuni de astia ca mine. Ce se anunta ciudat la cupa presei...hm... nu pui alcool in gura cat timp pescuiesti...si nu fumezi decat in anumite locuri. Urat domne, urat... Dar facem pariu ca ma descurc si acolo?

A, inca o faza... Organizatorii premiaza cel mai slab pescar. La cel mai gras nu ar fi dat si ei o undita... o coada de peste, ceva acolo...

Hai ca azi nu am timp, dar maine va spun ce a iesit cu Bufnila arbitru de concurs de pescuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu