duminică, iunie 03, 2007

Tabara. Prima prietena. Misoginism


Amor moldav in tabara
Discutam cu cineva duminica si mi-am adus aminte de prima prietena oficiala si toata nebunia adiacenta. Eram in clasa a opta si totul se intampla in tabara cantonament de la Bucsoaia. Atunci luam contact cu nebuniile care le trec prin cap celor mai romantice fiinte: femeile. Impropriu spus asta despre Livia, ca ea saraca era doar in clasa a sasea. Dar vorba americanului....she got the moves. Ne stiam din scoala. Eu handbalist si bataus, ea una din fetele care raspundea baietilor si ii luau la bataie. O scapasem odata nejumulita din mainile unui pusti si ma tinuse minte. Nici nu mai stiu cum naiba de ne-am lipit, probabil in escapadele amoroase ale lunui coleg de echipa pe care il insoteam mereu in camerele fetelor. Cert e ca la un moment dat m-am trezit cu ea in brate, pupat de luam foc. Mai sa fie, ce dracu are fata asta, ardei iute in cur, ma gandeam... cu gandul ca sigur se lasa cu nebunii pe iarba din jur. Trec peste incidentele astea si va zic de ce nu merge o relatie la varsta aia, mai ales daca mai e vorba si de unul ca mine. Si culmea e ca aceleasi motive sunt valabile si acum, la 15 ani distanta.

Primul sarut
Habar nu avea sa sarute. Mi-a spus asta din prima seara cu rugamintea adiacenta, de a o invata eu. Ok. Explicat teoria, aplicat in practica si iesea fum din buzele mele ca fata ardea si alta nu. Imediat au aparut insa belele. De ce imi miroase gura a tutun? Pentru ca fumez. De ce imi miroase gura a bere si rom? Pentru ca fugeam din tabara cu ceilalti colegi de la echipa de handbal, direct in restaurant unde ne imprietenisem cu formatia. De ce nu veneam pe la ea mai inainte de asta, ca sa ne plimbam de mina, sa moara de ciuda colegele ca si ea are prieten? De ce nu ii cer prietenia? Pe asta nu am inteles-o si nici acum nu o pricep foarte bine. Dar de ce mama naibii tre sa suferi atata dupa ce inveti o tipa sa sarute? Si mai ales de ce naiba au ele nevoie de oficializarea a tot ce se petrece cu un barbat?
-Ma fata... iti e bine asa cu mine? Zic eu ca da. Ma trambalezi de mina pe la casute sa vada toti ca ai prieten, bun. Dar sa nu imi spui tu mie sa ma las de fumat si de mers la restaurant cu baietii ca te ia mama gaia.
Eram mandria grupului de rockerasi de la Onesti pentru ca pe vesta neagra de blugi trona o efigie de Mercedes. Dar cind ma plimba gagica de mina prin tabara radeau toti de mine. Cum dracu sa ii mai ceri prietenia?

Cereri oficiale
Nu i-am cerut prietenia fetei in primele 5 zile. Mai erau 4 de stat in tabara si ea pusese botul. Nu ma dusesem pe la ea, ci la carciuma cu gasca, asa ca aia a fost. Au urmat apoi toate tertipurile de fata inamorata. Si-a trimis amicele sa imi spuna ca sufera. Ca plange. Ca ma iubeste, dar ca tre sa fac ceva. Eram si sunt si acum capsoman la fazele astea, asa ca am cedat. Cind vad lacrimi se lasa cu fiori la inimioara si ala sunt, cedez. Mers la fata si a urmat cea mai penala si mai penibila seara ever. Adica am ajuns sa stau cu ea de mina pe bancile de linga ringul de dans, unde era in fiecare seara discoteca. Cintau cei de la Depeche atunci, luna se vedea clar printre varfurile de brazi si ea imi explica de unde li se trage numele celor de la Depeche Mode. Asa ca am tras si eu intrebarea cu pricina, de ma rusinez acum doar cand ma gandesc la ea.
-Livia...vrei sa fii prietena mea, acum iti cer prietenia...
Se ridica fata, pleaca de linga mine, se invarte pe dupa bradul 1, bradul 2, cosul de gunoi, banca, priveste in sus, ofteaza mangaiata de razele lunii iar eu stateam si imi adresam niste idei romantice. Ceva de genul: "ce mama dracului face zuza, ca pina acuma plangea sa ii cer prietenia si acuma se da mimoza. Daca zice ca NU, ii fut un cap in gura si ma duc dracului sa beau cu baietii, ca ma dispera fazele astea". A zis DA si a scapat nebatuta in seara aia. Mai erau 3 seri si in fiecare din ele am defilat tantos ca un cocos cu ea agatata de toarta. Pupat, sarutat, dar nimic mai departe. Radeaua ai mei de mine, asa ca i-am spus ca e musai sa isi piarda si virginitatea cu mine. Nu a vrut. Am muscat-o de sanii destul de mari pentru o fata de clasa a sasea, drept razbunare, iar la 4 zile distanta eram in Italia. Cind am revenit m-a cautat, dar dracu mai vroia sa vorbeasca cu ea? Avusesem o "ragazza" in Italia, mulatra si nu imi mai trebuia romantism.

6 comentarii:

  1. permite-mi sa fac incheierea: au trecut 15 ani de atunci si nimic nu s-a schimbat

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cum naiba sa se schimbe ceva... Care barbat vrea sa stea sa isi tina gagica de mina in loc sa iasa cu gasca la o bere si un gratar plin de mici, asezonati cu un meci tare sau un film beton. E o vorba a lui Bundy: "Cind sunt fericit, vine nevasta si imi strica totul. Parca simte ca sunt fericit si nu e de acord cu asta." Amin

    RăspundețiȘtergere
  3. deci. prima data am citit "sa iasa din cusca la o bere", apoi am recitit "sa iasa cu gasca", asa in goose. da. oricum ai da-o, tot nu e bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. E, lasa ca daca nu e bine, fac eu sa fie bine, nu e bai de asta. In rest...ce sa spun... eu scriu ce stiu, fiecare citeste ce vrea el sau ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Eram mandria grupului de rockerasi de la Onesti pentru ca pe vesta neagra de blugi trona o efigie de Mercedes. Dar cind ma plimba gagica de mina prin tabara radeau toti de mine. Cum dracu sa ii mai ceri prietenia?"

    .. e ş-o reclamă pă tema asta.

    bine că eşti tu romanţios şi simţitor. huăăăăă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mai pot de atata romantism, da pe dinafara.... noroc ca ma mai calmeaza amicii =))

    RăspundețiȘtergere