joi, iunie 21, 2007

Am spart suta


1999. Mai ramasesera 99 de zile de armata. Toti veteranii din unitate aveam buzunarele pline de fise de 100 de lei. De alea mari. Cind am auzit goarna care ne chema la apelul de seara am aruncat fisele. Sus, inalt, cu bolta, sa se sparga suta. Si s-a spart. La 3 luni de zile eram acasa, incercand sa uit de armata care imi scosese niste fire albe. Culmea e ca aparusera in barba si de atunci ma intreaba lumea daca imi vopsesc ciocul :)


Cu vreo cateva luni in urma chiar aveam ceva program mai liber. Ma duceam la sala, sa scap de cateva din cele 102 kintale pe care le detineam. Si dupa o luna m-am trezit ca am 105. Am lasat dracului bicicleta eliptica si ganterele si m-am decis sa ma fac cat China. Sau cat gigelushul din foto. Sa nu imi mai refuz nici o mancare ... de la ardeii umpluti aia deliciosi cu ardei iuti si smantana pregatiti de MacroOaka... adica mama Micro-oakai mele... si pina la fripturile inslaninate pe care le face Melcul. Si are ardeleanul in program niste ciorbe cu slanina si untura de spui ca is piftii bucurestene. Nici asa nu a mers, ca eram de 106 kile dupa cateva zile. Am luat-o apoi pe regim diferentiat. 2 zile lapte, 2 legume si 2 gratare. Daca va imaginati o tortura mai mare ca asta... treaba voastra, pentru mine, clar ca era. Si asa m-a bagat un amic, Senchiu Silviule, la alt regim. Halesc ce vreau, cat vreau, dar fara paine si fara sa mai ingurgitez seara dupa ora 7. Oameni... merge. In 2 saptamani dadusem jos 5 kile. Postul de azi aniverseaza spargerea sutei. Sunt la 99 de kile. hai la mai mic si sa fim sanatosi. Ma fac fotomodel de kiloti la Milano.

4 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca toate kilogramele, kil cu kil!
    Eu in 2 zile am ramas fara 4 kile. Dar sa ma fereasca Sfantu' sa mai trec prin stres de-ala, ca nici sa dorm nu mai puteam, dapai sa mananc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum este. recordul meu e de 15 kile in 23 de zile si se numeste bibanie in armata. Acolo sa tot slabesti, nu asa in civilie. Plus ca ...culmea... haleam de rupeam oalele. E, noi sa fim sataosi...kil cu kil, vb ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim5:16 p.m.

    la multe inapoi, Ovidiule!
    si daca nici asta nu merge - gasim noi niste prieteni sa te tina in cazarma o vreme.. poate-poate ajungi la silueta mult visata.
    :D

    s'auzim de bine
    olteanca

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa te abtii cu prietenii de la cazarma. Nu mai e obligatorie armata, si chiar am invatat sa fug. Si fug tare. De ei, si dupa tine.

    RăspundețiȘtergere