luni, iulie 20, 2009

M-am intors

Da, m-am intors. Tonul e insa mult mai moderat decat la plecare. Stiti cum e... la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. Eu mi-am luat basculanta. Si am parcat-o sub pom.

Pe scurt... ce incepe prost, se termina foarte prost. Asa si la mine. M-am ales cu o frumusete de arsura de gradul 2 pe laba piciorului stang, o basica de puroi cat pumnul, care a trebui sparta si am stat vreo 5 zile sechestrat la domiciliu.

Nu tu mare, nu tu pescuit, nu tu soare, nik. Trist. Ma rog, am apucat cateva bai in mare, o partida de pescuit (am prins guvizi in Dunare mai ceva decat in mare), un volei pe plaja si vreo 2 gratare.

Totul s-a incheiat brusc cu spray de arsuri, unguente si pastile de oxacilina. Adica am stat pe apa minerala in loc sa mai beau sprit sau bere. Revin cu poze si detalii zilele urmatoare.

Un comentariu: