miercuri, iulie 22, 2009

Dorelee... mai cu talent

In weekend nu a fost Andrei, iar cand a venit, ne-a gasit pe mine si pe Nucu tolaniti pe canapele la o cafenea, unde ne uitam la Formula 1.

Cu o seara inainte fusese o ploaie de pomina in Sulina, prima oara cind vad asa ceva in 4 ani, iar eu ma grabeam sa car laptopul in casa, infasurat in pungi, etc. La intrare, cand sa dau perdeaua de gaze la o parte, jap un blitz in ochi. Olt, radea cu gura cat o felie de lubenita. Jap, un sut la turloaie.-Pai bine ma, eu ma chinui prin ploaie si tu stai sa pozezi, in loc sa ma ajuti?
-Ha ha ha, Nucule, vino ba sa vezi ce fata are asta in ploaie cu blitzul in ochi... ma ajuta Paul si mai mult.

Si a venit Andrei. Imediat, da-i table din greu cu Anca, prietena lui. Eu ii dadeam o line, ea imi dadea un mart. Am echilibrat cu greu balanta, pentru ca eu joc "scoasea", iar fata aia e asa de acoperita de zici ca are tigla in jocul de table. Dar si cind o prindeam... sa te tii. Trebuia sa am toate piesele bagate in casa pe 2 randuri, altfel ma nenorocea cu dublele ei.

Daca stateam seara in foisor, era bine sa eviti sa fii sub bec. Cadeau gazele ca la balamuc. Daca tot erai acolo, cel mai bine era sa ai ceva pe cap. Si o bandana era buna.
Luni, da-i pregatiri de pescuit. Lenesi, la masa, ne uitam la Andrei cum innoda nyloanele. Avea omul o colectie de plumbi si rotative, luate toate de prin balta, unde le gasea agatate de papura sau de stuf.
Cum s-a terminat inodatul, am plecat sa cautam rame. De alea negre, mari, de namol, cum le plac somnilor. Pe drum, am dat si de o testoasa care se plimba agale intre un cal si un magar. La intoarcere, dupa 45 de minute, nici urma de ea. O zbughise sigur.

Cand vine vorba despre harlet si munca, Nucu si Paul sunt ca baietii din reclama de la Unirea. Adica sunt chibiti. Stau pe margine si sapa...din priviri. Dupa ce am excavat mai ceva ca buldozerele, si eu si Andrei, am reusit sa adunam un numar de maxim 25-30 de rame, plus o coropisnita. A doua zi urma sa punem barcile pe apa si sa mergem la Farul Vechi, la pescuit somn si alti pesti de balta. Canci, am prins guvizi mai rau ca la mare. Despre asta, povestim maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu