marți, iulie 28, 2009

3 D - misto my ass

Da, in premiera am ajuns si eu la film 3D. Nu oricare, ci taman Ice Age 3. Luat pozitia de consumator: ochelarii pe fatzau, pungociul de pop-corn (cu caramel cum voia Oaka) linga mine, asezat pe scaun si rand conform indicatiilor, deranjat de 2 pustoaice care tineau sa traverseze tot randul desi eram in capatul opus, ... perfect totul la Mall Iris Starplex din Titan.

Si a inceput grozavia. Moment la care am remarcat ca ochelarii aia sunt cam de cacat. Nu iti acopera fatzaul, si vezi pe sub ei. Claritate de imagine nu puteai cere decat daca te uitai fix prin centrul lentilei, in colturi era deja un pic cetoasa. Cam ca ecranul, daca te uiti la el fara ochelari. Si cam aiurea... pentru ca ma deranja faza asta.

Filmul, Ice Age 3, mie mi-a placut. Mai mult ca primele. Beleaua e ca la iesire am jurat ca nu are sens sa vezi un film in 3 D. Rahaturile alea publicitare, ca vine peste tine personajul, ca face, ca drege, ca mermeleste... ca te sterge de muci la nas daca nu esti atent... chixuri si vrajeli.

Si acum, ori nu erau ochelarii aia buni, ori 3D e un mare stift...nu stiu sigur, dar cert e ca nu mai calc la asa ceva. Astept sa vad IMAX-ul despre care se spune ca bate tot ce e 3D. Intre timp, raman fidel cinematografului clasic. Daca se poate cu sunet surround, cu aer conditionat si doar cu mine in sala.

6 comentarii:

  1. Anonim2:42 p.m.

    bine, bah, ca esti tu destept! :))) du-te la 6D. acolo sa vezi senzatii. numa` ca tin putiiiiiiin de tot. :D. Varu

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa vere... am vazut cum arata capsula de 6D cu mult inainte sa o vada bucurestenii. Mi-a aratat-o sor-mea :P Si nu, nu cred ca aia e solutia. Repet: clasic in ce priveste imaginea, sunet brici si o sala de cinema goala... asa arata o vizionare perfecta ptr mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai parca ai zis ca o camera din ranch-ul tau va fi de fapt un mini-cinematograf. nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si tu tre sa aduci semintele. De dovleac. gasim noi banio de o bere... casa cu cinema sa imi fac eu mai intai.

    RăspundețiȘtergere
  5. se rezolva cu semintele. imi fac plantatie de cafea si de dovleci. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti spun eu care a fost problema ta. De fapt..problemele. Unu: ca ai uitat sa stergi lentilele ochelarilor inainte sa-i pui pe felinare. Si doi: ca te-ai dus mahmur la film si ai vazut in loc de 3D.... 3P. ("P" vine de la..."pa", bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere