vineri, mai 29, 2009

Muzica de uns streangul cu sapun

Azi e vineri.. o vinere de aia de nu se mai termina, de nu se vede soarele si nu se mai incheie programul de munca. Si am dat si peste Ederlezi Avela, piesa din Vremea Tiganilor. Vine Perhan de la furat din Italia, la femeie... si aia bortoasa. Auzi piesa de ascutit briciul...


Nu ca Ederlezi, varianta simpla, ar fi mai rea


P.S. Dupa ce am scris postarea asta am mai aflat cate ceva. Cantecul Ederlezi avela e cantec de plecat in armata, de aia e si asa de trist, cred. Cat despre Perhan, eroul din primul videoclip, fara sa stiu am bagat o faza. Muzica de uns funia cu sapunul... pai actorul din Vremea Tiganilor chiar s-a spanzurat la 30 si ceva de ani. Si nici nu avea studii de actorie, a fost ales din ochi de Kusturica.
P.S.1 Si la cererea lui Mumu am reactivat comentariile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu