joi, iunie 04, 2009

Turbareeeeeee

Vine concediul Adica am turbat. Iremediabil
-Vezi ca ai o spuma in coltul gurii, mi-a spus azi Oaki dupa ce i-am aratat poze de la Regata Marii Negre, poze cu niste veliere de imi curgea bala pe tastatura. I-am raspuns ca am doua spume in coltul gurii. Una era de la viitorul concediu. Care va avea 3 parti.Partea 1 - baieteasca
Nu e nume de dans popular, precum Fecioreasca. E baieteasca. Adica gasca de baieti pleaca din Bucuresti in jur de 10 iulie, poate 13, ca sa fie cu noroc. Deplasarea cu masina la Tulcea, de acolo cu nava la Sulina. In cateva zile o sa apara si Andrei, prietenul la care stam, o sa aduca cele doua caiacuri si canoea, sa ne dam pe Golful Musura, sa mergem la pescuit, sa facem baie la mare, sa jucam un volei pe plaja. (A se citi... facem toate de mai sus, plus o sa bem bere si o sa mancam hamsii pe plaja, o sa combinam la sec si demisec cu apa minerala de o sa albim). De partea gastronomica... ce sa va mai zic. Tanti Gafina sa traiasca, pentru ca nu o sa ne lipseasca o ciorba de perisoare de crap si chiftelutele de stiuca. O sa facem iar gratar cu carnaciori de oaie si ciuperci umplute cu sunca si cascaval, o sa mermelim un catel de usturoi cu lamaie, iaurt si rosie coapta pe gratar... o sa zacem intinsi sub umbrarul lui Andrei, ardem spirale impotriva tantarilor si povestim. O sa stau dimineata tolanit pe scaunul confortabil de la terasa restaurantului Jean Bart, care e fix pe faleza Dunarii, si o sa ma uit in sus pe rau sa vad barcile si vapoarele cum se plimba. Totul, cu o cafea tare sub nas.

Partea a 2-a: Broscateasca
Broscateasca e acea perioada de concediu din viata mea in care o sa stau alaturi de micro batracianul meu care ma va cicali."Iar ai baut, fumezi prea mult, de ce nu trage pestele, unde e bibanul ala nehalit ca nu se mai misca deloc pluta, mi-au mancat pestii rama, nemernicii, nenorocitii, hai in apa sa ne scaldam, hai sa mai stam, hai sa luam mancare, vorbeste cu Andrei sa mergem cu caiacul in golf sa vedem pelicanii...daa...bunuttttuuuriii, sa cumparam jeleuri, iar ai baut Bufnilule, vezi sa suni sa faci rezervare la nava rapida, hai sa mergem, ia-mi si mie bagajul, fa-mi un pic pe mina ca imi e rau, abia astept sa ajung la mama mea acasa sa ma destind, off ce cald e". Adica fac o saptamana de mare la Sulina cu Oaki. Ce sa ii faci, daca o iubesti, ii suporti toate mofturile si ii mai faci si un capriciu.

Partea a 3-a. Safari Delta
Initial am vrut sa fie o mare partida de pescuit, la somn, stiuca, rapitor, ceva ceva acolo. M-a deturnat Andrei de pe drumul asta cu o propunere simpla.
-Avem un caiac de 3 persoane in care stau 2 insi linistit, canoea de 2 persoane si inca un caiac de o persoana. Hai sa facem o gasca si sa mergem de la Tulcea la Sulina, cu ele, pe apa.
Parca mi-a pocnit creierul. Normal ca ma duc. O sa stam la cort, o sa mancam conserve, o sa dam din brate toata ziua, o sa port nemernicia aia de vesta de salvare care ma strange, o sa ma bata soarele in palaria Indiana Jones originala, primita de la amicul Oltean, o sa ma piste tantarii cum pot ei mai bine, o sa dau la peste din caiac, o sa fac baie in ghioluri si o sa intram pe tot soiul de canale sa vedem pasarile, enotii, mistretii si cate or mai fi pe acolo. O sa fac concurs de pescuit seara, o sa beau un sprit la prima oprire linga civilizatie, o sa mananc gratar cind ajungem la Sulina, o sa miros a alge si o sa se termine totul sub dusul lipovenesc din curte de la Andrei, unde apa incalzita de soare iti pica pe crestetul incins.

ConcluzieDaca o sa vedeti pe strada un munte de om cu spume in coltul gurii, stati calmi... nu e gripa porcina, aviara gripa lui Boc sau alta maladie. Eu sunt... merg si ma gandesc la concediul de anul acesta.

3 comentarii:

  1. Tare asta dar mai bine bei ceva si iti trece turbarea.

    http://cambesteanu.blogspot.com/2009/05/multumesc-doamnei-elena-udrea.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trece ma Cambestene, stai tu calm...daca trecea asa de usor era beton. Dar mai bine beau un sprit cu vin alb si sec de Niculitel decat sa ma irosesc in pastilele din vinul de aici. Hai la buna vedere si sa imi trimiti inca o carte postala de la mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi că pă 16-17 iulie ajungem noi cu biclele mai la sud de deltă.
    poate ne-necăm cu oase de la acelaşi peştan pă grătar prin sfântu-gheorghe.

    RăspundețiȘtergere