miercuri, iunie 10, 2009

Tur de forta la nunta din Ardeal

In weekend am fost la nunta. Asta e. S-a nenorocit si Flavius. Iar mireasa, Andreea, a avut grija sa imi bage spaima-n oase.
-V-ati mutat impreuna, imi zice privind la Oaki...
-Da.
-Aaaa, perfect, voi sunteti urmatorii. (Sa nu mint, am simtit fiorul rece cum se strecoara in oase si lantul greu, de fier cu bila cum se leaga de picior)
Chelnerita de ma voia beat
In rest, superb la nunta. La prima miscare, cind am vrut sa imi pun gheata in paharul de whisky, am daramat paharul cu apa minerala. Mi-am adus aminte instant de Alta-Mamaie, bunica din partea mamei, Dumnezeu sa o ierte. (Ovidiule, apa e pentru animale, sa nu le-o bei ca te injura. Lasa apa in pace, ca nu e buna nici in ciubote). Cred ca si chelnerita o auzise. Eu cerusem un whisky ca sa am pofta de mancare (canci, ca eram rupti in gura der foame si eu si Oaki, dupa un drum de 5 ore cu autocarul). Beleaua e ca voiam sa beau un singur pahar si sa testez apoi cal;itatea vinului alb cu apa minerala. Numai ca am iesit la un dans si chelnerita mi-a facut iar plinul. Ok, ling si zama de ploshna numarul 2 si noroc ca am fost cu ochii pe ea. Ma urmarea cu sticla de whisky. Apoi, ca sa fie sigura ca am priceput mesajul, imi transmite ca pot sa vin si de la Bucuresti sa imi fac nunta acolo. (Alta frateee, ce aveti cu mine, nu mai poate omul sa se bucure de burlacie. Asistata si aia, e drept, ca m-am mutat cu Oaki, dar...totusi)

Babele si domnul Morsa
Domnul Morsa e porecla pe care i-a dat-o Oaki dj-ului. Mare de tot omul, ziceai ca m-a inghitit si pe mine si pe Flavius. O mustata de aia ardeleneasca zdravana, atitudine de dj la concert rock si piese gen...asta de mai jos. Pe care am dansat de am rupt.

Marina-'Geaba sunt copil sarac
Asculta mai multe audio Muzica »
Iar la plecare, mama lui Flavius a tinut sa imi ureze drum bun: Vezi ca tu urmezi cu nunta Ovidiule. Da... lasati... Pe vale ma duc si pe deal ma intorc... nu am casa, nu am bani, nu am in lume dusmani... dar am vreme de iubit si rachie de beut.... heeeeiiiiiiiiiii

Balada Saracului
Asculta mai multe audio Evenimente »

Regrete de Oaka
-Bufnilule, dar in Ardeal nu se joaca Brasoveanca? Dansul ala cu 3 pasi in fata, 3 in spate, stanga-dreapta? Sau Ofitereasca, aia cind danseaza baietii si bat din picior? Sau Schioapa...
Lasa ca le bagi tu la nunta ta Oaki... he he he he.

2 comentarii:

  1. Cine e Oaki ?
    Radu Micu, ochiulpublic@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ai fi stiut ca e noua mea gagica...de vreo 2,5 ani... daca mai erai la Monitorul, ca am trecut cu ea pe acolo. Vezi ca are poze in site.

    RăspundețiȘtergere