joi, iunie 25, 2009

Platesc. Fara numar

Stire mare azi pe colo si pe colo... ca se platesc 20 de ron de personaj care intra in Delta Dunarii. Mama, sa vezi chiote si vaiete pe unii si pe altii. Ca de ce, ca alea alea.

-Galagiiiaaaaaa! Mucles. E foarte bine. Nu are ce sa caute tot prostul in Delta, ca se duce dracului totul. Era plin pasagerul acum un an de moldogotzi de ai mei care plecau din Tulcea incarcati de baxuri de pet-uri de bere. La intoarcere, credeti ca le iau cu ei? Cacat, le aruncau in apa de cum le terminau, direct de pe vapor. Pai ce naiba sa mai caute ala inDelta? O vasla la ureche!

Eu unul, mi-am propus sa platesc taxa. Poza asta cu un apus la Sulina, facuta acum o saptamana de prietenul George Trandafir cred ca spune de ce.Cum ajung vineri, (AMR 14 de azi, 25 iunie) ma duc la ce ghereta au facut aia si dau banul. Fara numar. Nu ma deranjeaza. Si o sa repet faza asta si in august si in septembrie daca e cazul. Si, ca tot ofticatul care citeste blogul asta sa isi bage unghia in gat... o sa stau linistit la umbra, tolanit pe iarba, cu palaria de paie in cap, cu un fir de iarba intre dinti, o sa pufai din pipa si o sa arunc usurel undita in apa. O sa tin ochii intredeschisi in spatele lentilelor de la ochelarii de soare, sa privesc gales catre pluta, fie ca imi trage, fie ca nu. Si o sa ascult asa ceva...

Goran Bregovic - Hop Hop Hop
Asculta mai multe audio Muzica

PS: De azi, incep sa numar la AMR si sa scriu cate un post in fiecare zi, numai despre Delta. Hai libaaaaa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu