joi, mai 28, 2009

Ma mut. Cu gagica

Pentru ca in viata exista un ciclu absolut normal: te nasti, te simti bine si te nenoroceste o femeie, apoi mori... am decis sa las natura sa isi urmeze cursul. Asadar din data de 1 iunie 2009 inceteaza studentia mea prelungita.

Ii las pe Olteanul si pe Melcul sa mai benchetuiasca si fara mine. Ma las de berile tarzii in fata televizorului cu baietii, de filmele pe dvd la care se ingramadeste Olt sa le vada cu mine, de impartitul baii cu inca 2 amici si... ma mut (APLAUZE) cu femeia (OFTAT TRIST SI DEZAMAGIT).
Adica ma fac si eu "baiet cuminte", ma uit la tv, dar cu femeia, beau o bere, dar cu musafirii care o sa imi calce pragul... si cu femeia, dorm linistit in fiecare seara... cu femeia, intru si eu in randul lumii, cum ar zice conservatorul Vasile Bufnila, care inca imi e bunic si acum, la adanci batraneti.

De acum, o sa ma invat sa nu mai impart la 3 totul, ci la doi. Nu o sa mai plec de nebun prin oras sau la baute cu baietii, pentru ca... merg cu femeia. Iar cand nu o sa am chef de curatenie, (ster praf, aspirat, ordine in dvduri si cd-uri) o sa ma boscorodeasca tot... femeia.
Cat despre bunicul Vasile, sa spunem ca Oaki e tot ce nu voia el de la femeia mea. "Ovidiule, ti-am gasit eu o fata buna ma, da bunaaaa. A lu Scanteie. E mare asa, cind mergi la padure sa aduci un copac pentru foc, ea tine de la radacina si tu de la varf".

A, iar ca femeia sa nu isi faca iluzii ca voi fi barbatul perfect, ma mut undeva aproape de fosta locuinta pe care o imparteam cu baietii. In caz de nostalgie, sar parleazul.

Si pentru ca tot m-am apucat sa ma mut, sper ca in curand sa ma mut si la casa mea. Indiferent unde va fi: Sibiu, Cluj, Braila, Onesti, Londra, Cannes, Melbourne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu