sâmbătă, aprilie 28, 2007

Vreau la cimitir


Nu va ganditi ca imi pun latul de gat sau ma tai pe vena cu o lama ciuntita. Nu despre cimitirul ala normal e vorba, ci despre Cimitirul Elefantilor, cum ii spun eu TVR-ului. Am vazut azi in Evenimentul zilei ce salarii au pe acolo. Ati observat ca liftiera ia vreo 14 milioane, ca soferul ridica 22? Iaca linkul... http://www.evz.ro/article.php?artid=302501

Treceti peste partea cu Andreea Marin si cruciti-va. Eu unul asta fac. Te teveristi ii doare degetul sa apese butoanele de la lift, asa ca au angajat ceva femei si pentru asta. Si le platesc ceva mai bine decat sunt platiti unii reporteri de prin presa.

2 comentarii:

  1. nu mi-ar sta rau nici mie sa apas butoanele in lift...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. He he he... tare asta. La ce bani ridica babele alea acolo, mai bine angajeaza niste studente, cu jumate de norma. Dar lasa, apasa tu tastele de la calculator dintr-un birou de manager, va fi mai bine sigur. :)

    RăspundețiȘtergere