sâmbătă, aprilie 21, 2007

Femeia altuia

Tampenii soldatesti
Nu am avut niciodata foarte multe prejudecati si scrupule in ceea ce priveste femeile. Din armata am insa una si nu renunt la ea. Sa nu ii iei femeia unui prieten. Eu si Banaru eram tovarasi de arme, amandoi in aceeasi companie ca bibani. Au trecut 4 luni, am devenit "ratani" si eram in acelasi pluton. Cunoscuse o gagica la vizite, se imprietenisera si m-a scos si pe mine cu ea si o amica sa ne mai destindem. Timp de cateva ore, la soare, vara, glumitze, prostiute, alea alea. Tipa micutza, roscatica, ochi albastri, iti baga soarele in casa si daca erau nori pe cer si minus 40 de grade afara. Eu trebuia sa o intretin pe amica ei, una mai cioroaica, dar nush cum naiba se facea, ca la poantele mele radea doar roscata. Asta ca asta, dar a trebuit sa ma internez in spital si totul parea sa se duca naibii. Pina cind m-am trezit cu ele in sectia la care eram internat. Venisera sa ma vada, trimise de amicul meu.

In Herastrau
Saream gardul spitalului cu o regularitate de metronom pentru ele. Mergeam in parcul Herastrau in weekend, la vata de zahar, tampenii pe care nu le-as fi putut face decat civil. M-am trezit cu roscata lipita de mine, cu mainile mele pe sub hainele ei si amica aia care acum ne tinea de sase sa nu vada lumea cum isi consuma soldatii iubirile de weekend. A urmat apoi eclipsa totala de soare, din august. Pe care am vazut-o la tv, in camera ei, incuiata cu cheia, ca sa nu intre mama sau fratiorul si sa vada ca soarele nu e singura chestie care dispare si apare. A ramas ca eu revin de la Onesti, din concediul medical si ii spun camaradului ce si cum, ca e mai bine sa afle de la mine. Prostanacul avea ganduri de insuratoare, si asa ca s-a lipit de o permisie intre timp, sa ia fata sa o duca la parinti, la Targoviste, sa o prezinte parintilor.

La gard
Asa a aflat el de mine. I-a spus sa se imbrace, sa mearga, iar ea in loc sa ii spuna pe nume, i-a spus Ovidiu. S-a prins omul despre ce era vorba. Tot la gard, dar al unitatii, am aflat si eu ca el stie. Venisem de acasa, ma indreptam spre unitate. Mai aveam cateva ore de permisie si ma duceam sa vad ce vor camarazii sa le iau din oras. M-a luat de acolo, a iesit circ intre noi si s-a dus dracului prietenia noastra. Duminica au venit gagicile sa ma scoata la vizita si l-am trimis pe el. Au mai facut un show acolo de ne stia toata unitatea. Mi s-a facut scarba de toata faza, ca sa nu mai spun de mine, ca nu suportam apelativul tradator. Nici nu ma puteam uita in ochii lui Banaru. El a plecat la Targoviste pentru ultimele 4 luni de armata, eu in alta companie, de pilosi, unde am lenevit cu spor. De atunci nu mai fac tampenii de genul asta si evit femeile care au iubit. Cert e ca le si simt. Ati observat, fac pariu, cum il ascund ele. "Suntem certati", "E pe sfarsite totul", "Am luat o pauza momentan". Iar daca pricepe careva ce dracu am vrut sa spun in postul asta, sa imi spuna si mie ca ii dau si o bere.

3 comentarii:

  1. si eu care credeam ca numai eu am obiceiul sa trec prin telenovele si sa mi se declare dupa ani de zile... da tu m-ai intrecut la faza asta... e bine ca macar ai avut de invatat...:)

    o ardeleanca inraita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de armată. Am eludat-o, dar e amuzant de ştiut cum. Previzibil, cu şpagă: mai exact, nu bani, ci obiecte necesare coloneilor respectivi - un telefon mobil, un fax, o caseta video. Mi-am luat singur libertatea de a nu ma intoarce barbat.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ardeleanca inraita... Pai tu ai ceva ani in minus fata de mine, asa ca nu poti avea pretentia sa le fi experimentat pe toate. dar la riotmul in care calci in strachini, crede-ma ca ai toate sansele sa ma depasesti. Succes. :)
    @verbiaj... Man, stii ca era vorba aia "Daca faci armata, eszti barbat intreg, daca nu o faci, esti un barbat si jumatate". Sincer, si eu regret anul ala pierdut pe la Garda Nationala, dar nu regret experientele traite acolo: de la umilinte la senzatia de putere si la tragerile de noapte.

    RăspundețiȘtergere