luni, aprilie 09, 2007

Intamplare de Paste

In Sambata Mare am ajuns la munca pe la ora 8,30. Deschid hardughia mea de calculator, bag datele si sign in la messenger. In lista, un singur amic. Vali nu prea are el respect pentru Sarbatorile Pascale si postul care ar trebui sa se tina, asa ca mi-a dat sa maninc de dimineata carne. "muie dinamo!", imi scrie amicul, iar mie imi cade messul. Vine meciul, umilim stelistii in Ghencea, iar apoi ma duc la biserica de cartier, sa iau lumina cu Olteanul si Melcul. Ghici cine iesea din biserica... cu ochii plansi... Vali. Nu va descriu conversatia care a urmat, cert e ca in 3 minute a iesit din curtea bisericii, spunand ca vrea neaparat sa fumeze. Concluzia era simpla, faza aia cu pastorul cel bun, din Biblie, e doar o parabola. Dumnezeu nu e cioban, nici proprietar de terenuri in Ghencea. A, si nici nu bate cu parul ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu