miercuri, noiembrie 08, 2006

Strip Tease

Am facut si asa ceva. De doua ori. Prima oara a fost in cantonamentul de la Vatra Dornei. Aveam 14 ani si eram pivotul titular de la echipa de handbal a orasului Onesti. Cum am ajuns acolo e o alta poveste, si aia cu partea ei de neprevazut. Trec insa la subiect. Iarna, imediat dupa Revelion, frig de crapa pietrele si veveritele din parc isi muscau din greu coada. 12 nebuni, cu fesuri, manusi, haine groase si adidasi alearga prin zapada de parca asta au facut toata viata. Doi antrenori pe urmele noastre. Fuga si iar fuga. De tot felul.
-Alergare 3 pe 4, inca 3 ture de parc, se aude vocea lui Marian Popescu, antrenorul principal.
-10 sprinturi pe partie, la deal... reveniti in joc de glezna, nu va dati pe zapada, supraliciteaza secundul Gigi Dobre.
Erau un cuplu tare tare amuzant. Secundul era moralistul. Daca intrai la vestiare dupa o prima repriza in care erai condus, se apropia de tine si incepea discursul de motivare ... care tinea si 15 minute. Noroc ca venea principalul, ne traznea cateva palme de ne sareau mucii pe pereti si fitele din cap. Preferam metoda dura. Ma dascalea destul mama acasa. Sa joc pe viata si pe moarte, sa nu ma las niciodata, sa lupt mereu. Prin troiene, doar Gigi Dobre alerga dupa noi. Marian Popescu prefera sa discute cu turistii, sa ii intrebe una si alta, si sa stea cu ochii pe cei care incercau sa fenteze turele. De doua ori pe zi treceam prin calvarul asta, dimineata si dupa amiaza. Nu ne tinea in viata decat gandul ca ajungem la cabana, la ceai fierbinte si caldura din sobe.

Trisorul
Jucam poker de placere cu baietii din echipa si pe bani cu cei de la cenaclul de creatie Zburatorul si cei din echipa de badminton. Ii uram pe filfizonii astia. Unii erau acolo in tabara de creatie, ceilalti la refacere, deci ei jucau un fotbal prin nameti, alergau dupa veverite, testau apele minerale si se dadeau cu sania pe partie. Ne muscam degetele de ciuda, cind alunecam prin zapada mare de la Vatra Dornei. Uram iarna atunci, iar bataia cu bulgari nu parea decat un instrument de razbunare pe filfizoni. Dar le luam banii la poker, la copcica, la septica, la orice alt joc de carti voiau ei. Problemele au aparut cind s-au prins ca erau trisati. Era destul de greu sa nu se prinda. Cei mai experimentati dintre ei nu mai aveau nici un leu, iar eu si handbalistii ne inghesuiam sutele de lei in buzunare. L-au chemat pe tatal lui Puiu Agapi. Era sotul directoarei noastre, antrenor la badminton pentru fiul lui si alti cativa smecherasi. Am jucat cu el. Nu mai mergea sa trisez decat din taiere si nu aveam unghiile destul de mari. A iesit o partida batraneasca. Pina l-am vazut cum isi trage carti de la spatele pachetului. Mi-a sarit mustarul si s-a dat usa de perete. Venise Marian Popescu. In 5 minute eram in pat la somn, cu toti banii mei de la inceput, plus ceva ceva castiguri, iar poker nu s-a mai jucat de atunci. Un pusti ramasese fara banutii de acasa. Drept pedeapsa am cumparat o tava de prajituri la toata echipa. De handbal, doar nu era sa ii hranesc pe filfizoni.

Kim Basinger...
...a fost mic copil in "9 and 1/2 weeks". Nu aveam sa stiu asta decat dupa ce am retrait faza cu primul striptease, prin spusele colegilor mei. Eu de rusine refuzam sa imi aduc aminte ceva. Pe holul vilei, la etajul 1, cei 12 pensionari aflati la tratament savurau un nou episod din Dallas. Cind sa spuna Bobby cam cat de tare i s-au aprins din nou calcaiele dupa Pamela, se aude si o injuratura, dar nu era un shit! sau motherfucker! ci una neaosa, moldoveneasca. Pensionarii, hop la proful Popescu cu jalba in protap. Eram in pat, intinzand cu greu tricourile pe calorifer, din cauza aglomeratiei de haine de la colegii mei.
-Va bag pu....Buna ziua dom` profesor..., asta a fost reactia dupa ce usa s-a dat usor la o parte si Marian Popescu a ocupat holul de la intrare.
S-a asezat pe pat, rezemat de perete, vizavi de mine, si a inceput show-ul.
-Hai sa vedem cu ce te lauzi ma Bufnila, ca esti mare de tot, aud de la mine din camera cum ti-o lauzi....
-Nu eu dom` profesor, poate altii...
-Ma... maioul ala nu e ud pe tine? Ia scoate-l si pune-l la uscat.
-Si pantalonii astia, nu cu ei ai fost la antrenament... ia da-i jos...
-Alo, alo, chilotii, ce facfi cu ei, sunt uzi...vrei sa te duc racit acasa? Jos textila
-Nu dom` profesor, nu sunt uzi
-JOOOOSSSS!!!, m-a rugat proful.
Executat.
-Pai bine ma Bufnila, cu pruna aia ai speriat tu pensionarii din hol, de nu ma lasa aia sa ma odihnesc?, a mai aruncat Marian Popescu si a iesit.
Eram in transa, nici nu stiu cind un coleg a mai aruncat la misto o vorba...
-E de la frig dom profesor, stati asa ca se incalzeste.
2 ore am stat sa imi revin, ma umpluse proful de rusine.

Episosul 2 de striptease...
...a avut loc la Sibiu. Plecasem in viata cu Fane si cu Pictorul. Luasem toate barurile din Hermannstadt la pas, cu cel putin 2 beri de caciula in fiecare stabiliment de pierdut banii si de adaugat ceva de facut pentru ficat. Pictorul cedase primul. Dormea in fund, la masa. Era ora 5,30 si noi eram ultimii clienti de la un bar de striptease, Draculina. Fetele, amabile, vin la noi la masa.
-Ne luati ceva de baut baietii frumosi?
-Asta e greu? Ia sa auzim...ce vreti?
-Daiquiri si...
-Stoooopppp. Nu am intrebat ce visati, am intrebat ce beti. Avem bere, mai luam o naveta daca vreti, dar lasati-ma cu de alea desenate cu apa colorata, sare Fane cu gura. Asa a fost. Numai ca farfuzele s-au pilit, noi ne incalzisem, ele au cerut strip-tease. Fane a dat comanda la dj, sa fie Joe Cocker, clasica piesa de lasat demoazele la peleul gol. Ne-am pus in mijlocul ringurlui, am apucat sa imi dau jos vesta si sa desfac primii 2 nasturi de la camasa. M-am trezit cu lipitorile pe mine si cu toalele pe jos. Fane era in sosete albe, sus pe bara si se invartea mai ceva decat Angelina, prestatoarea la bara dinainte. Mi-a sarit berea din cap la o asemenea priveliste si am luat hainele pe mine mai repede ca in armata. Fane era pe masa gagicilor, dansand din buric. Coardele ... innebunite. Un papagal de bate-n-gard cu functie de paznic incearca sa il dea pe malacul meu amic jos de pe masa. Bine ca nu a insistat, era pasibil de trosnit cu vasla, iar Fane a facut inot de performanta.
:)
L-am depus pe Pictor in chicineta lui de la caminul 1 din Sibiu. Fane se uita apoi la mine si imi spune grav.
-Esti un fraier, tu chiar ai facut strip-tease.
Casc okii mai ceva ca Oachi din Maria Mirabela....
-Bravo mai lampa, dar tu, tu ce ai facut? Maturai pe acolo?
-Nu fraiere, am facut topless, aveam sosetele in picioare.

4 comentarii:

  1. Anonim9:19 a.m.

    Sex bomb,te tii de dansuri la bara mai Ovide? Si eu care te credeam om serios...(nesanatos)

    Daca prestezi si la ocazii, petreceri de burlace, nunti, botezuri, taieri de mot, te rog sa lasi o adresa unde poti fi contractat, asta in cazul in care nu prestezi la domiciliul clientilor, rapandulo:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar de ce nu vede nimeni ca acolo scrie si ca sunt un bun jucator de poker...offf...femeile astea...:) Si apoi, Cristiana mama, daca vrei un stripper si mai bun ca mine, recomand Melcul sau Olteanul :)) Is batran, expirat, mumificat de-a dreptul si imi scriu memoriile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf, modest ca un Cassanova ajuns la varsta senectutii.
    Sunt la curent si cu ispravile Melcului si ale Olteanului, tot voi le povesteati la un pahar, asa ca ma gandeam sa va luam la pachet, toti 3 la pretul unei damigene pline ochi. Aaa, ce zici, merge targul, e fair enough?

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Mai copii mai... ce stiati voi despre Melcul, ca e campion de striptease e adevarat. dar ghici cine era organizatorul.. hihihihihi... Il inchiriez ieftin, un tv mic, diagonala 37 cm, nu de alta dar al noastru e busit. Atentie insa, e homofob...

    RăspundețiȘtergere