vineri, noiembrie 10, 2006

Ce-am avut si ce-am pierdut

Cam asta ne spunem dupa o relatie care se termina prost. Cam asta ne spunem de fiecare data cind realizam ca ne-au cazut banii din buzunar. Corect aici, decat sa le duci grija, mai bine sa le duci dorul. Ce am avut si ce-am pierdut. E si un film cu numele asta. E comedie, e tare, e cu Martin Lawrence iar pe coloana sonora se aude Coolio cu "See u when u get there". Totusi, e ca in relatiile alea de lunga durata. Pierzi ceva din tine cind se termina. Nu te lasa orgoliul sa recunosti ca ai pierdut. Trece un timp, intri in alta relatie, tocmai pentru a uita ce ai avut. Si vezi ca nu prea poti uita. De fapt, abia atunci, ei bine, abia atunci realizezi ca ai pierdut, realizezi ce ai pierdut, cat de mult ai pierdut si ai face orice sa il sau sa o recapeti inapoi.
Nu e cazul meu.
De luni intru in concediu, pierd 7 zile de munca si va rog sa ma credeti ca nu o sa regret absolut nici un moment din cele pe care le puteam avea la munca. :) O sa vad totul ca pe o victorie.
Grasu, Polonic, Sperila si alti nebuni, o sa plece si ei in concediu pentru o saptamana.
Eu unul ma duc sa ma sarbatoresc, nu de alta, dar e ziua mea saptamana asta, vine ultimul an in care la prefix mai am un 2, asa ca... las totul balta, inclusiv blogul. Pentru cine mai nimereste pe aici, de luni incolo...maxim respect. Ai facut efortul de a apasa pe un link, de a tasta denumirea aia imposibila a blogului.... meriti respectul meu. Te salut si ne revedem lunea viitoare. Am ramas dator la capitolul poze de grup, si urmeaza una larga de tot, cu Grasul in ea.

3 comentarii:

  1. Anonim2:10 p.m.

    am scapat o lacrima...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-as aduce alta in loc vere, dar faza cu plansul nu imi mai reuseste de cativa ani buni. :) Sau plangeai din cauza ca ti se termina maine concediul, he he he

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim6:18 p.m.

    Sa te sarbatoresti frumos, Ovidiu. De fapt, sa te sarbatoresti plin. Si sa-ti fie liniste, intr-o zi. Atunci cand ai sa ai nevoie.
    Astept sa sarbatorim a doua oara si cand te intorci. C-ar fi, zau, aiurea, sa nu bem de ziua ta.
    Pai nu? Pai da.
    Restul nu le mai zic. Le stii tu prea bine.

    Olteanca

    RăspundețiȘtergere