vineri, septembrie 18, 2009

Partea a doua de la botez


Am ajuns repede la Sibiu a doua zi. Eu si Olt ne-am parcat la fratele Nucu. Pina sa vina Buni de la biserica, deja intinsesem masa de calcat si trecusem la aparat. Cum amicii mei habar nu au ce e fierul de calcat si risca sa se friga daca le suna telefonul cind calca rufe, am netezit eu camasile. Ei imi faceau pantofii. Ce vreti, ca la armata...

Fumoarul bisericii
Pina sa ajungem noi 3 la biserica, popa incepuse slujba. Si pusese popa totul pe fast-forward. Adica executa 2 botezuri in acelasi timp. Linga nepotica lui Dan, o gasca de OZN-uri cu puradelul. (OZN=Obiect Zburator Negru). Pe unul din scaunele din biserica, tatal lui Dan, bunicul Brumar, era negru de suparare. L-am convins extrem de repede sa vina afara la o tigara. Si acolo am ramas pina a terminat popa de citit toate ale lui. Am tras la tigari de ne ingalbenisem. Apoi, alta belea. Sala nu era gata, am mai mers pe la Didi si pe la Claudiu pe acasa. Timp in care am mai pus kerosen in stomac si ne-am dat in leagan. Iar eu am dat in mintea copiilor si m-am plimbat si cu trotineta.

Party-Daniiii, pune-mi si mie o maniiiiaaaa, se ruga un prichindel de Melcone, la sala. Asta nik. Doar populara ardeleneasca. Si am dansat de nu am stiut ce e cu mine. In pauze, o ciorba buna de tot, bere la liber si kerosen cind simteai ca nu mai ai aripi. Plus sedinta foto obisnuita, cu gasca, toti cu trabucurile. Am plecat de acolo si am mai dat o tura prin baruri. Cine il stie pe Paul, stie ce a urmat. Dansul elicopterului si un lung lung drum spre casa. Cind am ajuns la Bucuresti, beleaua naibi, am pus sticla de kerosen in usa frigiderului. La prima deschidere - ce vreti, ca nu sunt finut - a zburat de acolo. Si s-a spart. Cind a venit Oaki, toata casa mirosea a tuica de ziceai ca abia am luat alambicul de pe foc. Nu e bai, mai ajung eu la Sibiu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu