joi, ianuarie 15, 2009

Femei+tehnologie=turbare

Ma uitam acum cateva seri la dvdul cu scheciurile lui Amza Pellea in rolul lui Nea Marin. Si m-am lamurit ca faza legata de gura sparta a femeilor e valabila si azi. Asta daca mai era nevoie. No, povestea incepe din alt unghi, asa ca o luam catinel.

Cifre
Pe 11 februarie se aniverseaza Oaki mea. Pe 14 e ceva cu Ziua Indragostitilor, pe 19 celebreaza ea 2 ani de cand e cu mine, eu comemorez 2 ani de la pierderea independentei de stat, pe 1 martie si pe 8 martie... alte chestii feminine. Asa ca am decis sa fac ca si anul trecut, sa ii iau un singur cadou, ceva mai consistent. Cum nu stiu ce e ala cadou simbolic (ghiocel agatat la piept, bibelan de portelou, floare aurita, etc, etc.), meu fac cadouri practice. Asa ca anul trecut a fost o imprimanta multifunctionala, iar anul asta ma batea gandul sa iau un aparat foto. Un coleg imi sare in ajutor si imi arata un Canon Powershot..xxzwpq. Frumos. Zoom, alea alea, ma uit, ma interesez, pret cat de cat ok, decid asupra lui si gata.

Cum zboara vorba...
Gura lumii sloboda... nici pamantul nu o astupa, parca asa era zicala. Si imi vad eu femeia abatuta si catranita din varii motive intr-o buna zi, asa ca ma mananca sub coada sa ii spun ce cadou va avea, numai sa o mai scot din starea (de ardei gras, ceapa, pastaie, dovlecel) in care se afla. Si ii dau linkul sa isi vada minunatia de cadou. La nici macar o ora dupa... reply. "Ca uite ca a mea colega spune ca asta e mai bun, ca ala pe care mi l-ai aratat ramane repede fara baterii si ciuri-buri, ca alea, ca alea". Ma uitam tinta la monitor, la aparatul recomandat de colega ei (mult mai slab ca performante, dar care arata ca un pachet de tigari din care se ridica uneori obietivul ca un penis in erectie) si imi venea sa imi dau palme c u piciorul dupa modelul consacrat de VanDamme, pe vremea cind credeam ca il chema Frank Dux.

Nici ca mine, nici ca tine
Prostia mea era alta. Ca nu i-am explicat aca intre un aparat foto si baterii si acumulatori si incarcator de acumulatori sunt cateva diferente. Una la mina. Si doi... Deja facusem comanda de aparat la Domo. Intru iar pe site si cu ajutorul unora de se mai stiu cu aparatele si fotografiile, aleg pina la urma un Fujifilm s5800. Fac comanda online. Nici mail de la domo nu am primit, nici telefon (ca in cazul primei comenzi). Asa ca l-am cautat din magazin in magazin (Iancului, Obor, Cora) pina cind l-am gasit. L-am luat. Si dracu sa ma ia daca ii mai spun vreodata femeii ce cadou ii cumpar. Si ma jur, Oaki, ca daca imi faci poze (urasc acest aspect), primesti floricele de camp si mostre de parfum toata viata ta linga mine. Cat o fi.

2 comentarii:

  1. Anonim9:24 a.m.

    in cazul asta bufnilule, nici nu trebuie sa imi mai bat capul cu idei de cadouri pt tine. iti iau sosete, mama, pana la batranete..de bumbac, flausate etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar o singura conditie. Sa fie negre. :) Si cu capete de mort, daca tot sunt flausate.

    RăspundețiȘtergere