vineri, ianuarie 16, 2009

Comisarul

Ca sa vezi ce inseamna sa ii cumperi aparat foto gagicii de ziua ei. Prima oara se bucura, apoi se oftica... de ce nu o lasi sa iti dea cu blitul in ochi. pai daca o lasi o singura data, e clar ca iti va face cateva mii de poze, asa ca... am taiat avantul de viitor fotoreporter din start. In ciuda protestelor.

De bine ce i-am dat cadoul Oakai, m-am ales si cu o noua porecla. Inainte eram asa:
Bufnil,
Nemernicule,
Girafa cu cornite adorabile,
Shreck,
Martolea,
iar acum am ajuns...

Comisarul Burtici.
Asta cred ca sta in picioare pina la vara, cind o sa am cateva luni de sport la activ si ma fac iar fotomodel de chiloti la Milano.

3 comentarii:

  1. Anonim2:58 p.m.

    ai mai fost si giant squid

    RăspundețiȘtergere
  2. A dracului brotac, i-a venit netul, hop si ea cu un comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim3:00 p.m.

    si sa nu uitam de bufnil subtil, raule-uratule-nemernicule-bufnilule

    RăspundețiȘtergere