joi, iulie 12, 2007

Ruuuunnnn Bufixxxxx!!!

Baietii babei Vrancioaia
Idila mea cu handbalul a avut momentele ei. De la foarte proaste la foarte bune. In clasa a cincea ma afirmasem ca tanara stea in devenire, visand sa ajung ca Romica Bontas sau Dumitru Berbece. Golaneala si performanta nu fac ele casa foarte buna, asa ca prin clasa a saptea eram ditamai rezerva de lux la echipa, dar pentru postul de inter. Reprofilat apoi ca pivot si nici naiba nu m-a mai scos din echipa. Titular, marcator de baza, imi umflam pieptul cat un pepene cand aparea ziarul local iar la rubrica de sport, pe coloana de handbal juniori imi gaseam numele printre cei mai buni de pe teren. Ce sa mai, era o fericire. La liceu, alte fite, alte fumuri, alte gagici si acelasi orgoliu. Toate bune pina la deplasarea de la Focsani, unde ne propusesem sa bem tot vinul de la festivalul de resort care avea loc in inima Vrancei. Nu am reusit, dar am reusit sa fiu dat afara din echipa, cu surle, trambite si palme peste ochi.



Mamaaaaa, ce gagici...
Asa sunau toate replicile pe care le scoteam 4 colegi de la Onesti si toata echipa de handbal de la Piatra Neamt. Ii batusem in prima zi, dar eram amici la catarama. Faceam schimb de tigari, jucam poker in camerele lor de hotel, doar stateam toti la Hotel Unirea din Focsani. Iesisem in ultima seara impreuna la discoteca, sa agatam ceva. Canci. Nu se uita nici naiba la noi. Doar un politist care patrula pe afara ne-a spus sa stam cuminti, sa nu facem scandaluri. 16 galigani in treningurile de echipa nu miros a nimic bun linga o discoteca de manelari. Asta era, am plecat la hotel, poate poate agatam si noi o gagica pe la receptie. Era 12 noaptea, asa ca ne-am instalat bine mersi la o bere in hol, cu tigarile aprinse, exact cum fac acum fotbalistii mari. Deh, eram sportivi de performanta.
-Dar de ce stati in hol, nu mergeti la restaurant, vedeti si voi o gagica faina, ca is basarabencele la strip-tease in seara asta..., ne vinde pontul un receptioner.
Brusc, toti ne ingramadeam sa intram prin usa mult prea mica pentru puhoiul de handbalisti. Un rusnac cu fata de intoxicat cu plumb ne trimite inapoi sub pretextul ca "stiu io ci voi nu suntiti majori, suntiti juniori di ceia mici, fara 18 ani". Ofticati, ne reluam pozitiile de la masa din hol, pina cind o Svetlana, cu cracii pina in gat ca iese de acolo.



Vrajeala moldoveneasca
-Domnisoara, sunteti amabila sa veniti putin, o ia pe Dragos pe partea politicoasa. Canci raspuns. Relu, baiatul profului de la Piatra Neamt, ii explica usurel ca vesnicia s-a nascut dub Pietricica.
-Sarut minusitele fata frumoasa. Hai cu noi la masa, spune malacul asezat acum in drumul ei, si nu o sa iti para rau. Decat sa te pipaie toti bosorogii, mai bine stai cu niste baieti tineri. Canci raspuns. Zuza nu putea trece, restul echipei nemtene facuse zid in jurul ei, ia de te descurca cu nebunii.
-Iob tvoiu mati **&%%$ se aude din mijlocul razasilor si ma bufneste rasul. Farfuza ori nu stia o iota de romana, ori facea pe rusoaica. Toata tarasenia s-a terminat cu rachetul de la usa spargand zidul de handbalisti si cu Relu zambind triumfator. Ii bagase mina sub fusta cind incepuse sa urce scarile trasa de mina de malacul chelbos.
Ne-am pus picioarele pe masuta din hol, am mai luat cate o bere, DAB, nu pot sa o uit si dupa vreo cateva ore ne gandeam sa plecam prin camere. Era 2 ceasul, meciul nostru era la 10, al nemtenilor la 11. Gata, haideti in camere, stingerea.



Palme pentru tot cartierul
Eu, Lorand, Dragos si Onel aveam camerele la etajul 6. Profii stateau la 3. Nemtenii la 2. Nu am bagat de seama ca liftul chemat de noi oprise intai la 3. Si se deschid usile si cum ma uitam in jos am vazut o pereche de adidasi cunoscuti. Pantalonii pareau si ei de acolo, bluza patata de sos era clar de la Onesti, era tricoul nostru de joc si avea numarul 23 pe el. Mai mult, capul profului Dobre la iesirea din guler. Fuck. Run Bufix. Canci, ca o ditamai lopata de mina a poposit in chica mea si ma gandeam cum sa faca fara sa raman chel instant. Dracu a mai auzit de scalpare manuala, la rece, fara toporisca apasa? Ne ia Gigi pe toti la receptie, isi cumpara tigari si face un mic interogatoriu. Ce cautam acolo? Muzica, ascultam muzica. De ce nu dormim? Aveam emotii pentru meci, ca e decisiv. De ce mama dracului mintim? ....tacere si capete in pamant.... Hai la profi in camera. Sandu si Marian Popescu numarau banii, sa achite hotelul si masa, iar Gigi Dobre fugea acum de la etajul 3 la 6 sa ii prinda pe nebunii astia care o tulisera in camere deja. As fi fugit si eu mai ceva ca Forrest Gump, doar ca as fi lasat in urma bunatate de freza si nu voiam. M-au palmuit profii atunci mai ceva ca in clasa a noua, cind ne-au prins ca spionam fetele la vestiare. M-au si dat afara de la echipa. Dragos era cel mai bun portar, Onel era cel mai inalt inter, iar Lorand era baiatul profei de handbal de la scoala generala nr 1, asa ca am fost singura victima. Baftos, nu?



The come back
Trecusera 5 luni de la incidentul cu pricina. De rusine ca nu mai sunt la echipa, nici macar nu le spusesem alor mei acasa. Plecam cu sacul plin de echipament pe afara seara, spunanad ca am antrenament. Tata, cred ca banuia ceva, dar nu a scos o vorba. Mama era mai pisaloaga, ca de ce nu mai am meciuri, ca de ce nu mergem in cantonament, ca nu a mai vazut echipamentul ala la spalat de cand hau si tot asa. La liceu, toti colegii de la handbal erau in clasa de sport, ne vedeam mereu la tigara in pauze. Pina cind mi-au spus, credeam ca e banc, ca vrea profu Sandu Popescu sa ma intorc la antrenamente. Nu am crezut si nu m-am dus. A doua zi ieseam din liceu cu sacul pe umar si in fata mea era un ditamai Opel argintiu... masina profului. Care prof statea pe capota, cu mainile la pipet si o tigara atarnata in coltul gurii.
-Bufnila, hai incoa.... Cate tigari ai fumat azi?
-5 dom` profesor!
-Macar esti cinstit. Diseara la 5 avem antrenament. Sa nu te prind ca intarzii.
La 5 eram acolo. 20 de minute de incalzire si deja suflam ca foalele fierarului. NU mai puteam, trebuia sa ma reobisnuiesc cu efortul, iar tigarile si coniacul numa lasau. La primul plonjon am auzit vocea lui Sandu Popescu.
-Stooooppppp. Careva sa se duca in vestiar, aduceti mopul si stergeti balta aia de votca, de sub Bufnila.

Un comentariu:

  1. Anonim9:44 a.m.

    Jucati poker fara a plati nici un leu. Inregistrati-va la http://www.kartenpoker24.de
    Peste 1000 de turniere...

    RăspundețiȘtergere