miercuri, iulie 11, 2007

Aiurea

Orice as fi avut de spus, de o saptamana incoace, nu mai merita spus. Orice as fi avut de gand sa scriu, s-a dus naibii. Nu mai pot si gata. Nu ca am intrat in pana de amintiri sau de intamplari faine, doar ca nu mai pot. Imi revin amicii, unul dupa altul, din concedii si stau sa ascult povesti de concediu. Mi-a vandut Melcul reteta de somn de la Sulina, noul loc de pescuit, mi-a povestit Belo despre pesterile din insulele grecesti din Corfu, de whisky-ul ieftin si bun, de soarele tare si maslinele coapte, de hotelieri destepti si chelneri isteti si amabili. Cum dracu sa ma mai gandesc la blog, la alte nebunii, cind eu nu visez decat concediu, care va veni si el dar dupa 20 august. Atunci imi iau Micro-Oaka si ma duc la Sulina, sa scap de stres si sa ma linistesc. Ma duc apoi la nunta in Ardeal, la Sibiu, si in final... acasaaaaaaaaaaaaa. Daca imi revine cheful de a povesti intre timp... mai trec pe aici, clar asta. Pina una alta, daca ai o poveste misto din concediu, te astept la un sprit, tot in apartamentul Titan. Dar si cind ma intorc eu din concediu.........

4 comentarii:

  1. Anonim2:18 p.m.

    Bun spritzul nene Bufix, bun al naibii, spritz la halba nu mai bausem demultisor:)))
    Trebuie sa dam un repetir dupa ce te returnezi din concediu, cu tolba plina de noi si savuroase pozne.
    Noroc si voie...buna!:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2:21 p.m.

    Aaa si by the way, scoate naiba jocurile alea toante de pe calculator ca sa stea si Melcu la taina data viitoare in loc sa traga ca un apucat in banditii virtuali:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stimata si draga Belo... stii ft bine ca dupa o saptamana petrecuta printre plase, undite, faruri, valuri, lotci si votci...Melcone trebuia sa se spele pe creier de cicaliturile gagicii. Cum noi nu eram de ajuns... si nici halba de spritz (tot Premiatul imi place mai mult, desi erau bune si alea de la tine) Melcul s-a refugiat in cartierele rau famate dintr-o cacareaza de joc pe care i-as arunca-o pe geam, cu calc cu tot. Dane, fa-te ca lucrezi si nu citi ce e aici. :) Promit sa il impuscam pe Melcul daca spune ca bea si fuge. In rest, noi sa fim sanatosi. Doamne Ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:23 p.m.

    *tare porecla micro-aka...chiar iti citeam 'nazdravaniile' cu danutzah cand am descoperit o.;)
    *distractie placuta in Delta
    si 'FIR INTINS';
    *cu cerceii tratez direct cu vecina din camera de alaturi;))
    te am salutat!:)

    RăspundețiȘtergere