luni, mai 21, 2007

Tare..nu?

Multe chestii tari weekend-ul asta pentru mine. Sa o luam metodic si sa terminam apoteotic.
1. Basescu e din nou presedinte. Beleaua altora e ca Betivul transpirat (Hrebenciuc dixit) are un milion de voturi in plus fata de alegeri. Bravo lui.
2. Basescu a luat electoratul a cinci partide care se dadeau smechere tare de tot. L-a avut si pe cel al PNG-ului. A avut suportul tuturor "betivilor transpirati" dar si pe cel al intelectualilor. Cum naiba, nu stiu, dar e tare de tot.
3. Am sarbatorit referendumul cu gasca mea vesela. Am dansat si pe maneau lui Base... nu foarte tare, recunosc, dar cheful a fost TARE.
4. Am aflat dinainte de multi de incidentul cu telefonul, jurnalista si cu Basescu. A facut-o Base pe o jurnalista tiganca imputita. Jenant, cum vreti sa mai comentati...dar ...tare. Naiba a mai vazut asa nebun la Cotroceni?
5. De acum, apelativul pentru jurnalisti nu mai este "mai animalule", este "mai pasarica" :)
6. Super nebunie pe site la noi, la InfoPro. A crescut site-ul ca in zilele bune ale lui Fat Frumos copil. Ma mandresc ca e tare, doar eu bag stirile acolo, he he he.
7. Mi-am revenit la un ritm normal de a citi. Is calare pe Tom Clancy si pe "Ordine Prezidentiale", mai am 200 de pagini din ceasloavele primite de la Frax. Tare. Si cartea, dar si Frax, ca doar e al meu. :)
8. Am racit ca un papagal. In 48 de ore am dormit doar 8, restul ... le-am muncit si le-am tusit. Tare de tot. Asa tuseam, tare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu