marți, mai 08, 2007

Brezoi My Love. Part 2

Shhhttt... rusine
Ziua a doua a inceput tare prost. De doua ori. Primul beggining a fost ala din pat. Eu si Nucu pe mijlocul unui pat mare, fetele noastre in margine. Dormeam, ametiti bine si vegheati de fete sa nu cadem. La un moment dat ma trezeste sibianul.
-Ba lampa, vezi ca io nu is Oaka. Ce ma strangi asa de tzatze?
Fuck it. Avea dreptate, eram cu mainile pe sanii astuia. Netrezit inca, las mina pe el si adorm. Iar ma trezeste Nucu, dar nu vorbea cu mine, ci cu fata lui, Andreea.
-Andreea, aia de care tii tu acolo, nu e mina mea, e a lui Ovidiu...
-Cah...aaaa.... aud reactia fetei de dincolo de burta lui Nucu si simt cum mina o ia la deal spre mine.
Decid sa nu le mai fac belele si ma intorc cu spatele la ei si imi iau fata in brate. Alte mofturi si aici.
-Wow, Ovi...de cind dormi tu cu mine in brate.... ma ia Micro tare de tot. Am fost usurat tare cind a venit trezirea pe bune. Si a fost pe bune, dar mai ales pe rele.

Don Pedro in action
La fix 7,20 dimineata a inceput sa tipe. Nu Don Pedro, ci Gabi Lunca. Omul casei e mare fan de lautareasca si a spus ca musai sa ne trezeasca asa. Am sarit din pat, tras hainele pe mine si fugit jos, in camera de zi. Care camera comunica si cu celelalte, asa ca muzica se auzea peste tot, la maxim.
-Baaaaaa, te-ai trezit... aseara ai fugit talharule. M-ai lasat sa beau singur si sa joc. Hai sa ascultam o muzica tare, sa bem o cafea si mai tare si sa trezim casa. Ce e aici, e pensiune? Desteptareaaaaaaaaa!!!!! Unde va credeti, la statiunea balneo-climaterica de mosnegi?
Canci raspuns. Incercat timid sa ii explic ca astia is rai de somn, doar eu is matinal. Nimic. Muzica la maxim si apelul nominal.
-Talharilor, coborati din paturi, ati dormit destul. Ce e aici? Pensiune agroturistica? Gaaaataaaa. Vreau sa fiu padisah azi, veniti la masa. Ovidiule, toarna cafeaua si hai sa o bem. Dar unde e Paul?
Cautat sarbatoritul. Gasit in masina, afara din casa. Isi pupa mimoza pe bancheta din spate. Turnat la Don Pedro si chemat Mimojii la masa. Venit si adormit amandoi. Da, tot pupandu-se.
-De ce ai dormit ma in masina, ca aveai loc aici... isi ia Don Pedro fiul tare. Voiai neaparat ceva tare intre voi doi si ai pus schimbatorul de viteze de la Fordul meu?
Problema lui Paul cum a scapat, a mea era acum Dan, care la 6,30 plecase din Bucuresti si trebuia sa ajunga la Brezoi in jur de 9,30. L-a sunat Don Pedro si a iesit de coma.

"Ti-am dat bip...."
-Da numarul ca vorbesc eu cu el, Ovidiule. Asa... Alo... Domnul Brumar Dan? Bravo talhare. Eu ce sa fac... ma chinui cu talharii astia. Au dormit de parca au venit la munte, la pensiune. Vreau sa beau si nu am cu cine. Ti-am adus o tuica Daneeeee, te dai cu ea dupa ureche, e parfum. Da ma, si nu se scoala astia, dorm de rup. Baiatul ala, Nucu, ati spus ca e prietenul vostru... nu il cunosc. A venit si a dormit. Nici nu stiu ce culoare are la ochi. Ovidiu spala vase acuma, ..... Sa facem un miel, te astept cu ciorba de miel si punem de gratar. Paul a dormit cu fata cu tot in masina, Andra se spala pe ochi. Restul...nu ii cunosc, nu i-am vazut, au adormit repede. Hai ca te astept Dane, sa vezi numai ce tuica am. Nucu, in loc sa guste, sa bea tot tzoiul frate... hai, hai, va iau de la intersectia mare. Pa, te pup, te pup.
Cam asa a fost conversatia lui Nea Petre cu Dan, auzita de absolut toata casa. Nucu a coborat primul, dar degeaba, se umpluse de ...respect.
-Ooooo, dar cine sunteti dvs, la mine in casa si sa nu va cunosc... Petre Dimulescu ma intitulez, a inceput bine si ziua lui Nucu.
Intre timp, Melcul patimea ca un sfant mucenic. Masina cu care plecase din Bucuresti s-a stricat la Pitesti. De acolo a luat alta la Valcea. Iar de acolo, o alta spre Brezoi. Era 5 mai, ziua barbatului, si o bere blonda ii tinea companie, plus bruneta lui: PUI.

Pauza
La 9 am plecat in Brezoi, sa ii luam pe Melc si Pui. Plecat e impropriu zis. Urcat in masina cu capul vajaind de alcool si nesomn, iar Don Pedro canta linga un var al sau ce mergea sa se tunda. Pauza de targuieli. Luat mancaruri, luat bere, Angeli pentru fete, suc, tigari, de toate. Luat cu intarziere si Melcii din drum. Venit acasa si pregatit ciorba de miel. Fetele, gospodine neintrecute, sunau care mai de care la mame acasa, ca Padisahul Pedro a spus ca vrea drob si niciuna din ele nu facuse asa ceva vreodata. Mancat drobul ca aperitiv la beruri, baut berea si mancat si o zama de miel. Apoi apa Lotrului si nisipul fin, plus alte beruri. Seara, dupa o ora de somn a mea, avea sa fie de pomina, ca se mai limpezise lumea si Nucu facuse gratarul. Miel, mici, pui, de toate sfaraiau din farfurii, plus bericile lasate in frigider, ca sa nu mai vorbesc de tarta cu fructe facuta de micro-oaka. Nu am mancat tortul cumparat de restul fetelor, aveam o jena. :)

Haiducul Jianu Dimulescu
Don Pedro e genul de om care daca nu are programul facut, il face altora. Asa ca dupa masa ne cauta sa ne spuna ce e de facut. Evident ca eu si Nucu picasem de eroi, restul se ascunsesera in casa sa se pupe. Chiar, oare cate galeti de saliva au schimbat intre ei....? Cah. Ne-a lamurit insa Nea Petrica.
-Hai, facem foc de tabara, adunam lemne, cantam, bem, ne simtim bine. Ce asteptati, invitatie speciala? Treceti la munca. Muncit. Carat buturgi si cioate de pe malul Lotrului. Si cara, si fa ditamai palalaia, si adu scaune si aprinde trabucuri si canta, ca in studentie si simte-te bine Bufnila, ca naiba stie cind mai prinzi o iesire de asta. Mutat apoi totul in foisor si pe Paul linga laptop. Devenise DJ Criiiisssstttiiiiiii, un Cristiiiiiiiiiiiiii asa alintat cum numai Mimoza putea sa spuna, dulce si subtire. Toti repetam apelativul si el repeta la 3 piese Mister Bombastik. Am fi aruncat cu ceva dupa el, dar era Don pedro acolo. Ne cam luasera foc picioarele de la sarbe, iar Don Pedro a tinut musai sa ne arate cum se joaca haiduceste. Sa sfaraie calcaiele cind ating pamantul. Sa curga vinul oltenesc in cani si sa urle muzica. Prrrrrr

Epilog de coma
Paul nu fumeaza de fata cu Don Pedro. Batranul Dimulescu stie ca juniorul trage din pipa si bea tiutiun, dar nu il lasa sa o faca de fata cu el. Respectul. Numai ca asta micul a inceput sa cam dispara dupa ce verifica pachetele de pe masa. Ajutat si de vin, Olteanul prindea tot mai mult tupeu, iar batranul devenea tot mai atent.
-Uite, Paul s-a dus acuma in spatele casei, a mai procurat un chishtoc de undeva. Cristiiiiii, sa nu simt miros de tigara pe acolo, ca ala esti.
Dupa alte 15 minute si o noua vizita a lui Paul pe la pachetele de tigari.
-El ma respecta, nu fumeaza de fata cu mine. Acum fumeaza in wc. Sa lasi geamul deschis, da, sa nu simta taica-tu ca fumezi, ii striga al batran din chioscul de vara.
Dupa alte 30 de minute si 3 pahare de bere, Paul ia tigarile din fata tatalui, inconstient de ce face. Isi aprinde mahoarca, trage din ea si se baga in conversatie. Calm, Don Pedro isi strange mainile la piept si asculta ce are de zis juniorul in discutia noastra. Apoi face o fata mucalita si ii spune linistit...
-Bai Cristi, cum ti se mai schimba tie vocea cind fumezi, observi?
Al mic intepeneste linga tata, se uita la tigara, trage cu ochiul la senior si nu stie ce sa faca. Am ras de am murit si am incheiat seara pe la ora 2. Peripetiile din ziua a treia le las pentru maine.

2 comentarii:

  1. Anonim9:12 a.m.

    de corectat:
    eu nu iti zic "ovi"...a fost ceva de genul: auzi, bufnila, de cand ma tii tu in brate cand dormim?
    au ramas nespuse:
    -pe malul lotrului era o mica plaja cu nisip argintiu pe care am stat cu burta in sus si cu ochii la cer, iar nucu si ovidiu au facut baie in apa aia pana la genunchiul broastei si rece de te dureau oasele.
    -numai dumnezeu stie cate injuraturi de mame, sfinti, morti si raniti ne-am luat cand am incercat sa il trezim pe bufnila din acea ora de somn de dupa amiaza

    RăspundețiȘtergere
  2. Somnul ala de dupa-amiaza a fost extrem de tare si desteptarea... da, a fost in smucituri grave rau de tot. E, lasa ca ptr a dormi acolo oricum a trebuit sa ii dau pe melci afara, care se instalasera in pat ca boierii. Cat despre baia din rau...nu curgea apa la dus, ca isi udau toti gradinile. Si recunosc, e drept, nu ma alinta decat "Bufnilaaaaa"

    RăspundețiȘtergere