marți, februarie 03, 2009

Tatuajul lui Mutu la KFC

Ma intreaba ieri o colega... "Ba Ovidiule, ce mama naibii vrea sa zica Mutu cu noul lui tatuaj, ala... Sunt printre voi, dar nu sunt unul dintre voi?". Pai aseara m-am lamurit extrem de repede cine, ce si cum...

Seara de scos gagica la aer. Si la unul din restaurantele ei preferate...KFC. Ok, si da-i si stai la coada si ia comanda si vino la masa. Turbasem un pic la coada, dar cind am vazut ca si Bogdan Naumovici infrunta stoic asteptarea, parca m-am mai calmat. Ma duc apoi la masa, masuta de aia mica, de doar 2 persoane, la Unirii. Pun comanda jos, ma asez, incepem sa mancam si deodata imi sta in gat. De doua ori.

In dreapta, un cimpanzeu, sau o gorila, ce o fi fost. Oricum creierul era mic. Mult mai mic decat burta. Frate, un roman cat China, negricios nevoie mare, plin de par. Arata ca un indian decupat urgent din Kama Sutra pe motiv ca scarbeste cititorii cu parul de pe el. Avea o podoaba de facea o maimuta sa roseasca de invidie. Ok, esti paros, dar de ce mama dracului nu iti iei un tricou care sa iti cuprinda burta si un pantalon care sa nu descopere curul paros cind stai la masa. Daca ma uitam in dreapta, era imposibil sa nu vad finalul spinarii paroase. Noroc ca nu sunt gretos.

Mut privirea la stanga. Unul si una. Purii. Trecuti de 38-39 de ani, dar cu impresii de liceeni. El... in treining alb-negru, cu manusi de piele fara degete si impresii de cocalar bucurestean. Cu par alb in cap. Se lauda in fata unei vestejite ca mama lui s-a speriat cand a vazut ca el umbla cu criminali si smecheri de Bucuresti si de alea. Ca sparge seminte cu nush ce urmarit general. Ma uitam si nu imi venea a crede. Proasta se amuza copios si dadea din cap aprobator. Iar nivelul discutiei incepea si se termina undeva la piciorul mesei. Ce mama naibii de crai tomnatic cu impresii de golan mai era si asta. Si ce fel de femeie in toate mintile, dupa 30 de ani, e asa disperata dupa un mascul incat sa aprobe orice face o dejectie? Si de ce naiba stateau la vraja marii cu un singur pahar de suc de 30 de minute? O fi o noua fita de Unirii.

E... ce sa mai zic, eram printre ei, dar nu eram unul dintre ei. Forza Mutu.

4 comentarii:

  1. nu e restaurantul meu preferat. imi era foame

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, iar ca sa fie treaba buna, i-a si cazut greu mancarea oakai. O seara frumoasa...ce sa mai zic?

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa, bah, ca esti tu frumos si neparos. si eu. si frate-tu. si frate-miu. si toti verii. na! asa ca mutu e unul dintre noi, cei din clanul Bufnila! inteles? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Neamul meu stie ca nu tre sa tragi nik pe nas, ci sa bagi sub nas. Neam de razasi vrednici, ce vrei?

    RăspundețiȘtergere