miercuri, februarie 11, 2009

La batranete

De multe ori m-am gandit cum as fi eu daca imbatranesc.

Un mosneag negru la mate si in cerul gurii, cu scandal pe copii care bat mingea sub ferestrele garsonierei,

un jurnalist tarsit si fara chef de viata, care a vazut mai multe decat voia...

un mosnegel simpatic care isi tine nepotii pe genunchi...

dar cred ca poza asta arata cum as vrea sa fiu eu la batranete.

Ridat, cu par alb, batut de vant si cu gandul la viitoarea iesire pe balta, dupa peste.

Sa mananc seara o ciorba acra cu ardei iute si mamaliga fierbinte, sa merg duminica o ora la biserica si apoi sa beau vin alb indoit cu sifon si gheata,

sa mananc peste si gratar de pui...

sa rasucesc coada pipei intre dinti si sa ma ard la degete cu paiul de chibrit pe care il uit arzand, in timp ce ma uit in asfintit

sa ascult stirile de la RRA si piese cu Mirabela Dauer si Angela Similea, Dan Spataru si Ovidiu Komornic, la rubrica de dedicatii.

Asa patesc atunci cind caut poze cu Delta. Si aici am gasit cateva de am innebunit.

8 comentarii:

  1. Anonim9:42 a.m.

    tu o sa ai, cel mai probabil, burta putin mai mare decat nenea! :P

    spor si tine-o tot asa cu blogul, esti pentru mine un Creanga contemporan!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da e drept, imi las burta si chelie, ca nasii mafiei siciliene :) Cu chelia nu prea merge, albesc... dar la burta... imi merge din plin, nu se simte criza.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai si de verii care vin sa-ti bea vinul nu poti sa spui? chitra ce esti! :P. pai si la tv nu o sa te mai uiti? la desenele tale preferate cu mickey mouse? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Verii, pentru ca sunt mai mici, sa aduca vinarsul. Le dau o zama acra, de dregere si un piure cu chiftelute de salau. Cat despore desene, sunt fan BatMan si Justice League, iar dvdurile le las mostenire nepotilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. trai-ti-ar bucatareasa! :D da` deocamdata sunt pe salate si mere. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. E de bine, ca si eu vreau sa fac o luna sau 2 de armata. Coming soon, operation stomach storm. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. poate desert storm. :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. bufnilaaaaaa....taci ca m-apuca doru` de casa..

    RăspundețiȘtergere