sâmbătă, noiembrie 24, 2007

No smoking. Tentative de a renunta

Inceputuri
De mic, fumatul mi se parea suprema forma de rebeliune. Impotriva invatatoarei, dirigii, parintilor, autoritatilor, etc. Nu era nimic mai tare decat sa stii ca faci un lucru ilegal, ca esti cu gasca la o tigara, ca faci tot felul de tampenii. Cu lasatul de fumat aveam probleme. Mi-a iesit doar 2 ani. Din clasa a sasea si pina intr-a opta. Apoi am gasit tot felul de cretinitati drept motiv sa nu ma las.
Ne invatase Romica sa fumam pe toti... "Tragi tare din tigara, inghiti fumul si spui...<>, apoi ii dai drumul". Ne facusem pipele, ne ascundeam pachetele de Carpati apoi pe scara, la contoarele de electricitate, arestam chistoace intr-un borcanel de mustar in drum spre lac, bateam pustanii sa le luam banii ca sa ne cumparam tigari si visam la trabucuri, cum avea Arnold. Fumam la posta, ne furam unul altuia tigarile, ne acopeream unul pe altul in fata parintilor si ni se parea luxul de pe lume sa ai un pachet de Kent. La incercarile sa te lasi de fumat, acolo ieseau minciuni cat casa.

Grasul dixit
1. - Ma las de fumat, ca m-a prins proful de judo ca fumam dupa sala. Mi-a rupt curul cu centura de la kimono si mi-a luat tigarile si chibritul. (S-a reapucat la 3 zile, gasise o bricheta, ceea ce era lucru mare in vremea aia)
2. - Am calculat cati bani dau pe tigari saptamanal si mai bine beau o baterie de vin si mananc un gratar decat sa ii ard, ca asa zice si tata. (Amandoi fumeaza si acum ca turcii, bag mina in foc)
3. - Ba, imi put mainile ca un cacat de la Carpati, nicio gagica nu se mai uita la mine, am degete galbene. (S-a reapucat la primul refuz al unei tipe de a iesi cu el la film, desi se lasase)
4. - Ma dor plamanii, nu mai pot inota pe sub apa la fel de mult. (S-a reapucat de fumat cind astepta sa i se usuce slipii)
5. - Ma las de fumat, ca nici Gogosar, nici Dragos nu fumeaza si e mai misto cu ei in gasca. (S-a reapucat dupa ce i-a tras Frax un sut in cur la o cearta)
6. - Ma las ca daca fumez ma imbat mai repede. (S-a reapucat dupa prima betie)

Sperila in the house
1. - Ma las ca nu mai am bani de tigari. (S-a reapucat cind a furat iar 100 de lei din casa)
2. - Ma las ca se lasa si Grasul. (Nu i-a tinut decat cateva ore, apoi posteau un LM)
3. - Le las dracului de tigari ca tusesc ca magarul in panta (Reapucat dupa 3 ore fara tuse)
4. - Ma las ca ma toarna Gogosarul mereu la ai mei. (Reapucat dupa ce i-a gasit tigarile fratelui in geaca)
5. - Ma las ba, sa mor daca nu. (Nu a murit)
6. - Ia mai da-le dracu de tigari ca am vointa. ("Nu prea aveam chef sa ma las, ca am vointa doar")

Polonic rules
1. - Ma omoara maica-mea daca ma mai prinde. (A supravietuit bataii si s-a reapucat)
2. - Ma potolesc ba, nu mai fumez. (S-a reapucat cind ne-a vazut postind un Kent)
3. - Gata ba, ce, eu nu am vointa? (Acelasi raspuns ca Sperila aici)
4. - Hai ne lasam de fumat toti. Eu is primul. (Dar voi de ce nu v-ati lasat?)
5. - Mi-a gasit bunica-miu tigarile ba, imi e rusine de el. (I-a trecut si a invatat sa minta mai bine)

Io
M-am lasat o singura data, dar nici acum nu mai stiu de ce. Am reluat fumatul si de atunci nu mai gasesc motive sa ma las. A incercat o yoghina sa ma convinga sa renunt. Acum cativa ani, pe dealul Perchiu din Onesti discutia era cam asa...
-Tu nu stii ca sperma fumatorilor e amara, lasa-te de fumat...
-De unde dracu sa stiu eu de astea, ai impresia ca fac bot cuiva? Revino-ti... ce dracu, eu am spus ceva de pipifilii tai, aia care beau jet intermediar?
-Asta e o manipulare a presei, MISA e foarte ok.
-Sunt reporter pina la moarte, he he he he.

... la cateva ore, sms de la aceeasi persoana pasionata de yoga...

Nu mai putem fi parteneri tantrici daca nu te lasi de fumat. Demonstreaza-mi ca ma iubesti si lasa-te.

Azi...
Inca fumez. :D

Un comentariu: