joi, martie 22, 2007

Racit

Sunt racit si ma tratez. Degeaba. Am de lucru si nu ma indeamna inima la nimic. Doar sa fi fost ceva copy-writer la o agentie de publicitate si sa am de facut o reclama morbida. Atunci luam si niscaiva premii pe mai stiu eu ce festivaluri. Ma simt de parca tot Universul a complotat impotriva mea, sa faca din ditamai barbatul un mucos nenorocit si dependent de ceaiuri, pilule si supe instant. Fuck it. Trecea altfel cind era mic. Si raceam doar vara. Bateam toti coclaurii de linga Onesti cu mucii la nas si cu chistocul de Carpati atarnat la smecherie in coltul gurii. Nu renuntam la tigari decat pentru celebrele noastre trabucuri naturale: lianele de pe Perchiu. Grasu recomanda mereu "frectie cu burta calda", aka "aspirina saracului", dar nici de asa ceva nu am chef si am pus gagica pe hold zilele astea. Ce ma enerveaza cel mai tare insa, e sa primesc sfaturi despre combaterea racelii. Lista e lunga, ca fiecare amic al meu are un remediu. Frax imi spune de Humex, unii si altii de paracetamol, coldrex, fervex si vin cald, frectii, sosete cu otet in picioare, betie grava de tot, tuica fiarta, dus cald, fierbinte sau rece, tot felul de belele. Cert e ca trece raceala in 7 zile cu pastile si fara ele trece intr-o saptamana. Partea buna e ca imi place starea de izolare in care ma cufund cind sunt racit. Paul si Dan evita camera mea, ca acolo is virusii, dar acolo vor fi diseara si filmele, si fulgii cu lapte cald si paracetamolul. Daca mai era si un meci tare, ala eram. Forever happy. Poate ma tine pina sambata si ma uit singur la nationala :D In rest, fuck it... leave me be, revin eu si cu alte povesti. Momentan ma gandesc la Delta si la gratare, parca nici mucii nu o mai iau la vale cu acelasi aplomb cind le dau cu vise despre platici, rosioare si bibani.

3 comentarii:

  1. Anonim8:53 a.m.

    Las' ca trece ea ca doar e numa o raceala.de sfaturi nu mai ai nevoie ca ai cat pt o viata intraga plina de raceli (asta daca te tine sa faci experimente).
    Sa te faci bine, take care...

    o ardeleanca inraita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasati fetelor, ca nu a mai vazut nimeni drac mort. Iarba rea nu piere. Mersi de urari, preferam sa veniti cu un ceai fierbinte. Cu vreo 2 picaturi de rom in el, era numai bine. :)

    RăspundețiȘtergere