vineri, martie 09, 2007

Dependenta

Iar ma baga Cristiana, www.destindevrabie.wordpress.com in tot felul de jocuri ale ei. Iar acuma tre` sa spun de ce anume sunt dependent. Pai hai ca sigur dau mai departe treaba asta la Melcone www.nuandarame.blogspot.com asa ca sa mai si scriu.

Sunt dependent de....
tutun... imi si place sa fumez. Trabuc, tigara de foi, Lucky Strike, Marlboro, Rothmans, Viceroy si ocazional un Carpati mai pututors ca o pereche de sosete oltenesti. Just for fun, ca atunci cind venea Melcul cu Snagovul la facultate de nu se mai puteau tine cursurile daca fumam pe hol. Nu fumez iarba, se pisa cainii in ea.
cafea... daca dimineata nu bag un ness, sau macar o cafea in caz ca se duce nessul, atunci e vai si jale. Imi cad okii in gura, sunt tafnos, nu te intelegi cu mine. Prefer sa renunt la mincare, dar nu la cafea. Daca mai e si un expresso...ma las de sportul cu lingura si farfuria toata ziua.
femei... nu stiu cum ar fi zilele mele daca ar disparea toate purtatoarele de sani, oki mari si buze fierbinti de pe planeta. Prefer sa nu ma gandesc, decat sa dau un raspuns misogin si sa spun ca as dresa alt animal.
carti... daca nu as citi, cu siguranta m-as cam urca pe garduri si as nenoroci telecomanda de la dvd, ca sa stau cu okii pe filme, macar cateva ecranizari. Am patit faza asta intr-o vacanta la tzara si am ajuns sa citesc toate cartile religioase ale bunicii mele. Cand am terminat cu ele m-am apucat de citit etichetele de pe conserve si borcane de fasole cu costita. Cind am terminat si cu astea am plecat acasa.
casa... si familie ... sunt dependent de casa mea, de orasul meu, Onesti, si de senzatia aia de bine de acasa. Stii ca acolo nimeni nu iti face rau, ca esti in siguranta, de acolo imi iau energie sa trec peste toate nebuniile care imi apar in fata, indiferent pe ce coclauri ma aflu. O dupa amiaza cu familia face cat zece avansari la locul de munca.
mancarea traditionala romaneasca... nu as da o sarma pe nici o specialitate frantuzeasca, nu as da mititeii romanesti pe absolut nimic altceva, fie caviar sau icre rosii (cah, ce gust rau au avut astea). Am stat aproape 3 saptamani in Italia, am mancat paste de m-am urcat pe garduri si de atunci imi ploua in gura numai cand ma gandesc la sarmale sau la tochitura moldoveneasca, bulzul fierbinte sau ciorba de perisoare, potroace, burta, vacutza, pui, etc. De "poale in brau" nu va mai spun nimic, ca va ploua si voua.
mare... sunt dependent de mare cu tot ce implica ea. Nisipul din slip se spala, soarele ma parleste dar se uita, okii mi se duc in zare si gandul o ia razna pe puntea unui vas, pe urmele Sperantei din "Toate panzele sus" si se duce tocmai prin Tara de foc, Polinezia si alte locuri de genul asta. Muntele imi da si el senzatii superbe, dar as putea trai toata viata fara sa ma uit spre inaltimile lor. Mi-as lua o barca de pescuit, sa ma mut in Bahamas, sa deschid un bar cu perdea de margele, cateva mese si scaune inalte la bar, unde sa ma imbat seara si sa adorm in hamac.
aventura... chiar daca e in forma de joaca. Daca nu pompeaza adrenalina in sange macar pentru o zi, nu e viata mea. Saream din locuri extrem de inalte, just for fun, cind eram mic. Ma bag in belele cu capul inainte, convins ca experienta anterioara si inventivitatea ma vor scoate din ele.
libertate, in toate formele ei... da, sunt dependent de coltul meu, ala din casa, neatins, chit ca a ramas patul nefacut si hainele plutesc pe spatare de scaun asteptand sa fie puse la spalat. Sa am timpul meu cu mine, chit ca vrea sau nu partenera, sa nu stau dupa curul ei cind nu am chef. Sa fiu liber sa spun ce vreau, cind vreau, cui vreau, sa merg unde vreau sa ma opun cui vreau, sa nu depind de nimeni si de nimic. daca simt lesa, fac spume la gura, musc si fug. Cu ocazia asta sper sa inteleaga vreo cateva gagici de ce nu au durat relatiile cu ele.

Gata, ca fac roman si nu e bine. Despre alte dependentze, altadata si cu alte ocazii. Sper ca esti multumita Cristiana, cade magareata pe Melcul acuma.

5 comentarii:

  1. Anonim9:27 a.m.

    Ei bine domnule draga, ma declar multumita, impacata cu ce-am aflat si in acelasi timp curioasa sa vad care's dependentele unui Melc simpatic de gradina:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca esti satisfacuta... doar cu un post :) vezi ca Dan deja si-a dat dependentele si dependintzele pe fatza. :) sau pe cokilie, cum vrei tu sa o iei

    RăspundețiȘtergere
  3. da mai, am vazut, m-am topit de ras la faza cu tarhonul, e tare melcul, ardelean de esenta tare. Astia si in papua noua guinee daca ajung intreaba canibalii daca nu vor sa-i presare cu tarhon inainte sa-i bage la oala:)))

    In privinta satisfactiei, am evitat voit cuvantul utilizand un sinonim mai slab "multumita":))) acum n-are rost sa te contrazic si ma declar satisfacuta:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu se vor atinge canibalii de cornitele Melcului. Pe Dan il va minca un francez, la cina aia smechera cu melci si batracieni, pe un platou cu foi de salata si mult mult tarhon. Inainte de branza aia puturoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. bă, da' zău dacă sarmalele şi micii-s tradiţionale româneşti! drept e că-s bune ca dracu'.

    RăspundețiȘtergere