sâmbătă, ianuarie 27, 2007

Secrete mari si mai ales ...mici

Iar m-a luat din offsaid Cristiana (www.destindevrabie.wordpress.com) si mi-a tras inca o leapsa. Si macar daca ar fi ca in copilarie, cind puteam sa spun PIUA inainte sa se intample sa ma prinda. Ti-ai gasit cu fata asta. Acum ar trebui sa scriu cinci lucruri pe care nu le stia nimeni despre mine. La naiba chiar imi e greu sa spun unele chestii, si sigur nu le voi spune aici, iar altele cred ca sunt stiute de toti amicii care au stat cu mine la mai mult de doua beri. Hai sa incepem, vedem la final ce a iesit, ce modific, si pe cine il pun sa mai dea din el.
1. Cele mai mari performante ale mele ca handbalist au fost din postura de... blatist. Eram nascut in 77, turneele erau pentru generatia nascuta in `78, asa ca prima mea legitimatie de sportiv a fost pe numele de ... Bucur Aurel. Era un coleg care nu prea avea el treaba cu mingea de handal. Asa ca mi-au facut legitimatie cu poza mea si cu numele si datele lui, din certificatul de nastere. Memorasem inclusiv data nasterii si domiciliul, ambele false. Ca sa nu se trezeasca vreunul din colegi sa ma strige Ovidiu, toata echipa a fost cooptata la un brain-storming, in care mi s-a stabilit o porecla pe care sa fiu strigat. De atunci, chiar si dupa ce trecuse faza cu blatul, inclusiv profii ma strigau BUFIX.
2. Prima experienta sexoasa adevarata a fost aproape publica. Se intampla intr-o camera de la un han din apropiere de Onesti. Eu si ea in camera, toata gasca de fete din clasa mea de la liceu batea cu pumnii si picioarele in usa, iar noi ne vedeam de ale noastre. Unele se uitau pe gaura cheii, altele sareau pe la geam sa vada ce se petrece in camera. Am iesit dupa o jumate de ora, triumfator, dar toate gagicile radeau. Uitasem sa imi inchei fermoarul de la pantaloni iar boxerii se lafaiau pe undeva pe sub pat.
3. Cind eram mic aveam un adevarat complex al banilor. A tinut pina in clasa a 12-a toata tevatura asta. Ai mei erau oameni simpli, iar prima iubire era o tipa cu bani destui. In 8 luni de zile, doar o singura data a dat o bere. In acceasi seara m-am reintalnit cu varul ei, cu care jucasem handbal si am mai baut una. A doua zi povesteam, i-am zis de faza, si replica ei a dus la separare si tot... pe tine te hraneste familia mea. Ne-a trecut, dar dupa vreo 5 sau 6 ani si... tot nu suntem impreuna.
4. Imi vine ca o manusa orice meserie din presa, dar am ajuns aici din intamplare. Mi-am condus o amica la o proba pentru un post de prezentatoare la televiziunea locala. Ea a dat proba si a picat, dar in timp ce isi inregistra stirile, un tip m-a intrebat ce caut pe acolo. Spus ca imi caut un job. Culmea, mi l-a dat, am devenit reporter si de atunci nu mi-am mai castigat banii decat din presa.
5. La 18 ani am vrut sa plec din tara. De tot. Picasem prima oara la facultate si le-am spus alor mei ca merg la Bucuresti sa depun contestatie, deoarece aveam media destul de mare, aproape de cei care intrasera. Pe naiba. Cum am ajuns, cum m-am infiintat la Ambasada Frantei si am cerut viza sa ies din tara. Nu am apucat sa ajung sa vorbesc cu nimeni, ca era mai aglomerat ca la cozile de la salam pe vremea lui Ceasca. M-am dus la primul telefon public, am sunat la ambasada si le-am cerut sa imi dea viza pentru a ma inrola in Legiunea Straina. Inca sunt aici, asa ca va dati seama ce raspuns am primit.

Gataaaaaaa, am terminat de spus cinci bucati. Acuma, ca sa fie totul ok si sa respect regula jocului, dau si eu leapsa aia mai departe, spre cel mai melc dintre ardeleni sau cel mai ardelean dintre Melci. Hai sa te vad Dane (www.nuandarame.blogspot.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu