joi, ianuarie 11, 2007

Noi aventuri sibiene

Oltenisme
Revenind la tampeniile facute in Sibiu, prima betie comuna a coincis cu startul carierei de Casanova pentru Oltean. Se petrecea totul in decembrie, pe 6, chiar de Sfantul Neculai. Subsemnatul si o gagica din grupa eram sarbatoritii. Am gasit o bomba aproape de gara, unde am ocupat o camera, doar cu forta zambetului catre patroana , si ne-am pus pe chefuit. Primul test era ala in care voiam sa vad cu cine beau si daca merita sa beau. Pe Oltean il luase curajul tare de tot.
-Ba, sa stiti ca eu nu beau decat tarie, si nu orice. Beau numai coniac Napoleon, ne informeaza prazilianul, despre care am aflat mai tarziu ca se pilise cu inca 2 insi dintr-o sticluta de likior Draculina. Ca nu stie ce e aia bautura, aveam sa aflu imediat. Am luat insa 2 halbe de la bar in care am amestecat zaibar, vin de Moldova, tuica olteneasca, coniac, bere Balea si alte nenorociri alcoolice de pe masa. Eu, Olt si Melcul am prestat din ele, alaturi de o singura fata: Lili. Pe femeie o apucase iar dorul de alcool, pentru ca se pregatea sa imi ceara ceva extrem de aiurea. Dar s-a pilit total.

Cheful
Prima oara au venit bancurile. Pe banda rulanta, de la toata lumea. Apoi l-am casatorit pe Oltean. Cu o olteanca, colega de oras, Madalina. Slujba a fost tinuta de mine si de Melcul, care se chinuia sa ingane pe nas ceva cantece popesti, mai ceva ca un tarcovnic de cariera. Dar nu e pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste. Olteanul avea sa se insoare singur in acea seara. Dupa ce a terminat cam ce ii lasase Melcul in halba de cocartz. Ca asa botezasem cu fala amestecul ala de iti zbura dintii din gura si mintile din cap. Nunta lui, ca nunta lui, dar eu aveam deja belele. Lili se impuscase serios. Alcoolul nu ii facea bine. Nu mancase nimic, picioarele ii plecau de nebune pe sub masa, trebuia sa o duc la aer. Manelele incepusera sa ne agaseze, deci sa scot colega la aer. La usa, surpriza: nunta Olteanului incepuse.

Amor, amor, amor
In pragul usii de la bar, Olteanul se iubea cu o masa imensa de carnuri si haine. Muncea saracul meu coleg la Godzilla aia, de credeai ca nu mai vazuse femeie. Dar si monumentul fertilitatii muieresti se tinea bine. Proptita cu spatele in peretele barului, pachiderma il tinea pe Oltean proptit la pieptu-i brav de mama eroina. Casc ochii mai bine, ma uit la Lili, care se proptise in usa si cauta cu piciorul un loc in care sa calce si ma apropii de ciudatul cuplu. Ea era de fapt o colega de camera a unei colege de grupa. Innebunitoarea aratare avea pe putin suta de ocale, iar hainele care o acopereau puteau servi de cort pentru o gasca de montaniarzi beti. Cum se insinuase Olteanul printre saluri, falduri de carne si sunca, asta numai el stia. Il bat pe umar, il trag de haina, nimic. Cu ochii inchisi si gura larg cascata, Olteanul meu se interesa indeaproape de plombele farfuzei. Am renuntat la a mai interveni in amorurile napoleonicului amic si am luat-o pe Lili inapoi in crashma. Imi era sete si trebuia sa spal imaginea de afara cu alcool.

Final apoteotic
Olteanul a facut show de zile mari cu Godzilla. A dus-o acasa, invelita si cu fularul lui, si cu manusile din dotare. Pe care le-a uitat la ea. Tipa a dormit 2 saptamani cu ele sub perna, iar el s-a trezit din betie si a fugit de ea mai ceva ca intercity-ul. Era bataia noastra de joc acum. Stateam pe banci, in centrul Sibiului, si cind o vedeam ca se apropie saream usor de pe banca, ca si cum se zguduia pamantul, si tipam speriati…Gojiraaaaa!!!!. Pina la urma si-a primit si fularul si manusile, cu ajutorul unei colege de grupa, care a lamurit bulgarele de seu ca nu era nimic intre ea si Olt. Cu Lili insa, a iesit rau de tot. Saraca fata si-a revenit din betie si a spus ce avea pe suflet.
-Ovi, ma duc acasa de Sarbatori si vreau sa ii fac un cadou special la iubit. Un sex oral. Invata-ma cum sa fac unul calumea. Nu am facut de astea in viata mea.
Am destainuit cate ceva din ce ar trebui sa stie, ca Lili era amica noastra, nu o farfuza simpla. Nu se facea sa sar calul, inca. Teoria I-a facut rau insa. Pe 4 ianuarie 2002 revenea plansa toata de la Braila.
-Ce naiba ai ma femeie, te stiam mai tare, incep eu interogatoriul de bun venit, chiar de pe peronul garii sibiene.
-Am facut cum mi-ai spus tu la oral. Dupa ce I-am facut cadoul, a spus boul naibii, ca sunt ultima curva. Ca nu ma crede ca am invatat numai teoretic, ca asa ceva nu I-au facut nici curvele cele mai versate. Ca fac oral prea bine, asa ca sa spun cu cine l-am inselat. M-am despartit de el si l-am pus pe tata sa il bata, s-a destainuit Lili.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu