sâmbătă, ianuarie 06, 2007

Iubiri de vara: Primul 3-some

Vedeta agatata
M-a luat frigul, asa ca prefer sa imi reamintesc cum era vara, la Onesti, cind fetele scapa de haine mai ceva ca pruncul de pacate la botez. Totul e sa fie bere indeajuns, asa ca la Festivalul Berii, daca iti aruncai okii prin boschetii din parc, ori roseai ori iti doreai sa faci si tu ce vedeai acolo. Eu ma plimbam cu Eugen, cameramanul meu de la ICO TV si ne apucasem sa dam cu filmarile in populatie. Mai un interviu, cum e micul?, cum e berea?, mai testam produsele de la serbarea campeneasca, noi sa fim sanatosi. Imagini ... garla. O tipa se urcase pe umerii amicului si aruncase textila, sa vada lumea ca se face topless si la 12 noaptea, in cortul unde se da discoteca. Sa tot fie. Filma Eugen al meu tot, cind m-au abordat doua tipe.
-Salut Ovidiuuuu....zice Oana, tipa mai durdulie, vanzatoare la kioschul de linga tv, de unde ne aprovizionam noi cu tigari si ness la plic in fiecare dimineata.
-Salut fetelor... ce faceti?
-Am fost si am facut o baie in Trotus, ca e apa calda, imi da replica Monica, tipa mai mica si cu plamanii mai mari...
-Uite, ca nu te mintim, imi zice chioscareasa, si imi ia palma si mi-o lipeste de fese. Purta doar un slip minuscul pe sub pantalonasii scurti. M-au convins imediat sa merg cu ele sa ne scaldam. Eugen filma el ceva prin cortul discoteca, eu uitasem ca mai am cameraman si ca trebuie sa mai fac si reportajul a doua zi.

Tinerete... boase verzi
Asta o stiu de la un alt coleg de tv. Clodaciunea avea vorba asta, pentru ca nu era tanar onestean, neposesor de apartament, care sa nu fi avut aventuri prin lunca Trotusului. De la frecatul pe iarba, unele componente masculiune mai capatau si culoarea aia. Verde. Eu si ale mele chioscarese aveam insa alte planuri. Am ajuns pe digul Trotusului, departe de petrecere, gratare si dozatoarele de bere Coroana, am cautat unde e apa mai mica si curentul mai slab, sa ne putem imbaia linistiti.
-Sa nu te sperii, dar noi doua facem baie fara sutien, ma anunta Monica.
Aleluiiaaaaaa!!!!!! De cind tot voiam sa imi bag ochii si mainile prin decolteul lor.
-Sa nu va speriati, dar eu fac baie fara slip, plusez eu ca la poker.
-Wow, perfect, ma aburesc zuzele.

Desfasuratorul
Nu o sa scriu aici ce a iesit si ce nu. A fost prima nebunie cu doua tipe si de atunci imi propun sa o reiau de fiecare data cind pot. Beleaua a fost finalul. La doua saptamani de la patanie, Eugen a sifonat in redactie ce vazuse: cum plecasem cu microfon cu tot alaturi de chioscarese, cum ma vazuse el incotro mergeam, asa ca a trebuit sa dau totul din mine si sa le povestesc golanilor din redactie de nebunia asta. Un cameraman care se credea ceva mai hot decat restul, desi nu era, Radu... arunca el o pastila sa vada cat de tare imi poate strica el cheful de a povesti aventurile....
-Ba Bufix, sa stii ca acum cateva zile am filmat la Dermato-venerice si Monica era internata acolo, are sifilis fata. Eu zic sa te cauti....
-Stai tu linistit ma.... s-au inventat cauciucurile....
-Sa-mi bag cotofana-n tine Bufnila, deci tu mi-ai ciordit gumele, sare Clodaciunea. Baa, erau 100 in cutia aia adusa de mine de la Planning familial. Te omor, ca mai am doar 10.
Nu eu le luasem pe toate. 10 fusesera umplute cu apa si aruncate dupa trecatori, 10 erau la mine, dar restul nu mai stiu unde erau. Abia dupa ce Eugen a plecat la o televiziune din Bacau am aflat ca el era marele consumator de gume. Si ca peretii studioului ar fi avut de povestit multe despre cameramanul nostru si mai ales despre noaptea aia, de la Festivalul Berii de Onesti.
Imi e mai bine, m-am mai incalzit, desi e gerul Bobotezei azi...cica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu