luni, septembrie 29, 2008

Pierdut baba. O declar ... zuzu


Pai de ce se cheama asa acest post? Pentru ca am ascultat La Chilia in port de am innebunit. Si o gasca de alte muzici lautaresti, tarafuri si fanfare. Si pataniile au fost si ele demne de Romani..stan. Ca numai tara europeana nu ne putem umi. Incepem...

Baba, unde e baba?
Plecare in pripa cu Paul si Oaka. Melc si Nucu s-au tras pe cur ca ... melcii pe bala si am ramas doar 3 muschetari. Noroc de Mumu si Georgiana ca s-au oferit sa vina din Voineasa in Brezoi sa mancam un gratar si sa bem un sprit. Altfel... petreceam in 3 vineri seara. Dar pina seara a fost drumul. Plecare la 12 din Bucuresti, cu autocarul, prima oprire la Pitesti. Se duce lumea la wc, la chioscuri, noi la tigara, pleaca autobuzul. La iesirea din Pitesti, soc si groaza, spaima si tipete. Lipsea una bucata babutza. Colega ei de scaun spunea ca nu stie ce e cu ea, o fi ramas pe jos. Opreste soferul ditamai autocarul, vine sa vada grozavia. Baba lipsa. Haina acolo. Pe scaun. Poseta babei...tot acolo. Baba lipsa. Chiraieli, vaicareli, ca intarziem, ca hai inapoi dupa ea, ca arata asa si asa, un cor de vociferari si masina face drum intors in autogara. Dam o tura de autogara, baba nu se vede.
-Care e frate baba aia, ca nu o vad, se plange manuitorul de covrig angajat sa ne duca la destinatie.
-Nu o vad, sare colega din fata scaunului de unde babaciunea atomica era lipsa la apel.
-Cum arata?
-In negru, cu par alb, cam la 60 de ani.
La naiba, pe peroanele din autogara, numai bunoace de 30 de ani, cu puradei dupa ei, cu barbatii, alea alea... canci babeta.

Nervi de sofer si roman intarziat
La faza asta nu a mai putut sta soferul jos.
-Domle, sigur e haina ei, sigur e poseta ei? Sa nu fi luat femeia un taxi sa ne urmareasca...ca se duce acum direct in Valcea. Si nu ne gaseste acolo...
-Da domnu sofer... raspunde babutza din fata scaunului cu pasager lipsa. E haina ei aici, o tin minte ca si-o asezase pe scaunul meu, deasupra, si i-am spus sa o ia de acolo, ca ma deranja, mi-o pusese in cap.
-Domne, ce mama naibii, dar chiar nu a vazut-o nimeni, colega ei de scaun?
La care colega, o alta babaciune ... blonda si pasiva precum un peste la uscat... vine si ea cu o replica de ne scoate din ceata.
-Nu e colega mea. Nu stiu unde e si ce a facut ca nu ii tin eu evidenta...
-Dar bine doamna, mai sare un pasager, cum e posibil sa stai asa, sa nu o vezi ca lipseste si sa nu spui nimic? Saraca femeie, cine stie unde e acuma?
Brusc, se elucideaza misterul. Sofericiul tinea haina in mina, se uita ca boul la poarta noua pe geam, cautand sa zareasca o baba tremuranda, cind apare o matahala de femeie alba in cap si cu chef de scandal de pe scaunele din spate.
-Alooo, domnule, ce faci cu haina mea? Las-o jos acolo, ca eu am lasat-o.... ala e locul meu platit, m bilet cu loc pe el.
Normal, autocarul a fost dat pe silent cateva momente, dupa care a izbucnit nebunia.
-Nu iti e rusine cucoana? De 10 minute intrebam de haina asta...
-Mai femeie... de ce nu ai zis nimic?
-Babooo, tu esti sanatoasa la cap? Te cauta tot autoarul si tu taci acolo, pe locurile din spate?
-Nu ti-ar fi rusine babeto?
.... Cam asa a mers fondul sonor cateva minute bune, dupa care baba a explicat totul. Se dusese sa doarma pe scaunele libere din spatele masinii. Cat despre scandal si taraboi....NU am auzit domne, nu stiam ca pe mine ma cautati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu