vineri, iulie 04, 2008

Olteeeneeee, plecam baaaaaaa


Gata, s-a batut in cuie. 8-15 august...suntem la Sulina. Abia astept...


Sa ma tolanesc in sezlong pe plaja, sub umbrela de soare, in timp ce Oaki face baie.


Sa ascult Metallica si Rammstein la maxim pe terasa cind imi beau cafeau pe plaja la ora 8 sau 9.


Sa mananc iar nebuniile alea de mancaruri lipovenesti: ciorba de perisoare de peste proaspat, chiftele de peste cu susan, si mai ales celebrul mujdei de usturoi.


Sa imi savurez salaul-pane in timp ce ma uit cum trec barcile si vaporasele pe fluviu, inspre si dinspre mare.


Sa imi sorb spritul seara, in gradina casei lui Andrei, sub umbrar, cu mult sifon sau apa minerala. Sa simt ca fiecare bula care mi se sparge pe limba imi mai alunga un fir de nerv lasat de la munca.


Sa ma uit absent la pluta unditei prin lentilele Polaroizilor, asteptand intr-o doara sa traga un amarat de biban.


Sa imi bag mainile in ghemul de pamant si rame, cautand-o pe cea mai grasa si mai frumoasa pentru crapustenii si carasii, platicile si rosioarele din Dunare si din canale.


Sa vaslesc in caiac sau in canoe alaturi de Andrei, de gagici si de Olteanul, sa mergem cu gagicile sa vedem pelicanii cum vin la somn pe golful Musura, sa mancam alune de balta (aka draci de mare).


Sa il invat pe Olt sa pescuiasca si pe Oaki sa isi desfaca monturile pe care si le va incurca singura.


Sa fac cumparaturile de la supermarket in slapi si tricou, fara sa ma intereseze cine ma vede si ce parere are.


Sa ascult povestile de pescuit ale lipovenilor batrani si sa imi las okii sa se odihneasca pe peisajele de la Sulina.


Sa vina Tanase cu chitara si sa imi cante seara, cind bem sprit.


A, si sa nu mai aud vreo fitza de la vreo gagica, sa nu mi se mai spuna ca mancarea e caca, pentru ca in cazul ala, oricine ar fi ea, o arunc in apa si il bat pe oricare incearca sa o salveze de la inec.