marți, iunie 03, 2008

Achtung Oaki!


Draga mea....Incepe EURO.

* Sa nu te aud ca vrei pe Euforia TV cind eu ma uit la meci.

* Sa nu te manance in partile ascunse soarelui sa treci prin fata tv-ului cind eu ma uit la meci sau la declaratiile de dupa.

* Sa nu te apuce pofta de parada modei cu hainele noi cind eu savurez un sut sau o pasa.

* Sa nu ma intrebi daca imi place noua ta culoare a parului ... nu voi fi atent la ea. Poti sa fii si cheala.

* Sa nu ma intrebi de ce e atata vin in frigider si ce fac cu apa minerala stocata acolo.

* Sa nu imi incalzesti mancarea, mai bine pui gheata la facut.

* Sa nu ma intrebi de ce nu vin la 6 acasa, meciurile incep la 7 si la 21,45 iar terasele sunt pline de LCD-uri.

* Sa nu ma scoti la plimbare in parc, "la fishies" ca prefer sa revad clasamentul pe grupe

* Sa nu imi ceri explicatii la cornere si offsaid-uri, sunt ocupat cu injuratul.

* Sa nu imi spui dinainte de meci care e pronosticul tau, cine va castiga sau nu... o sa ajungi jumulita pina la pauza.

* Sa nu cumva sa nu ma lasi la EURO, ca vei fi noua Bahmuteanu, ma despart de tine la fiecare meci si ma impac dupa.

Hai Romania

5 comentarii:

  1. hai romania ......da mai repede fa ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum iti spune al tau, dar eu la oaka mea nu ii zic fa... niciodata. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim1:04 p.m.

    da nu e vb de oaka e vb de romania :) e hai romania ! da mai repepee fa romanio ....geeeez :))

    RăspundețiȘtergere
  4. da dragul meu, sigur dragul meu, cum spui tu dragul meu ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. hă, ce mişto are să fie.
    tot la parter staţi? nici o plăcere să arunci televizorul în gratiile de după geam.

    RăspundețiȘtergere