joi, august 07, 2008

Vacantaaaaa


Da, de vineri, adica de pe 08.08.2008 sunt in concediu, la Sulina. Asa cum zicea sor-mea, nu e cazul sa ma mai obosesc sa scriu ce aventuri o sa am, pentru ca le stie lumea deja.

-Daaa Frax, se stie...Oaka se mai plange ca e prea cald, frig, alea alea, Olteanul mai incurca vreo undita si alte chestii pe acolo, stai calm, ca stiu la ce sa ma astept.


Eeeee, niciodata nu e bine insa sa subestimezi capacitatea omului de a fi... om. Adica la ora 12 azi ma ia Olteanul la intrebari pe mess. In conditiile in care la ora 4 dimineata ne trezim, el mai avea cateva amanunte de pus la punct.
-Auzi ba... eu de unde iau un costum de baie?
-De la magazin?
-Pai unde e magazin de slipi...?
Si voi chiar credeti ca nu vor fi patzanii in concediu? Am un feeling ca iese grav de tot anul asta in delta.


In caz de ceva, cred ca o nsa fac asa cum am promis aseara, intr-o discutie cu Oaki.

-Daca chiar ma apuca pandaliile, iau un caiak de la Andrei si dma duc direct in mijlocul Bazinului Mare de la Sulina. Vaslesc pina acolo, bag 2 undite in apa, si stau intins in caiak cu palaria de paie in cap si cu ochelarii pe nas. O sa vrei sa ma aduci la mal si nu o sa poti. Vei flutura marama ca tarancile cind isi chemau barbatii cosasi sa manance. Numai ca va trebui sa ma ademenesti cu o bere, iar cind ajung la 2 pasi de mal o sa iti cer sa mi-o arunci.

-Asa... auzi ... dar nu vrei tu sa vin inot cu berea pina la caiak?

Partea aiurea e ca ajungem la 12...12,30 in Tulcea, ora la care rapida deja a plecat, asadar va trebui sa luam catamaranul pina la Sulina, deci in jur de 5,30 suntem acolo. Cazare si o baie in mare, direct, plus cateva beri pe terasa de rock. Pazea... de acum e ...Bufnila in vacanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu