joi, octombrie 26, 2006

Primul...prima

Prima oara
Primele experiente te marcheaza pe viata, cel putin asa spune toata lumea. Prima iubire nu se uita niciodata, asta e iar un slogan de prin calupul publicitar care ma scoate din sarite la Tv. La mine, prima experienta amoroasa a fost una de tinut minte, desi eram la gradinita si aveam 6 ani. Plecasem in tabara de la Navodari cu toata grupa. Soimi ai patriei si educatoare, cu mic cu mare, cu burta la soare. Se intra in apa doar tinuti de mina, in cerc, fara slip sau chiloti. Visul oricarui pedofil. Numai ca Ovidiu al lui Nicolae Bufnila de la Antohesti avea alte planuri. Aflasem de la golanasii din cartier ce insemna "a te futa" cu o gagicutza. Asa ca am pus ochii pe cea mai faina colega din grupa mea si am tot asteptat momentul prielnic. O pindeam peste tot la plaja. Cu cine lucreaza la castelul de nisip, unde merge, cu cine se tine de mina cind ne intorceam de la plaja, incolonati cate doi... si asa am ajuns tot mai aproape de ea. Am avut grija ca patul Madalinei sa fie cat mai aproape de al meu in camera de dormit, unde eram vreo 12 pici. Am unit intr-o seara paturile si i-am spus sa nu adoarma, sa ii lase pe toti sa se culce, pentru ca apoi.... urmeaza un comunicat important pentru tara.

Micile perversiuni
Imi tremurau pantalonasii de pijama pe mine cind trageam cu urechea la colegii soimi ai patriei, sa observ care doarme si care nu. Sa fi trecut o ora sau ceva mai bine de o ora cind m-am apropiat de Madalina.
-Dormi?... am soptit incet la ureche..
-Nu! ia spune, ce voiai sa imi zici...
In foarte multe cuvinte imbarligate si de care nu imi mai aduc aminte, i-am facut tinerei mele colege de nebunii, propunerea de "a ne futa", cum fac si parintii, si oamenii mari. Spre marea mirare a micutului june prim si amorez Bufnila, fata a acceptat. Numai ca procedeul nu era ala pe care il cunosc asa de bine acum, ci acela auzit si mai mult dedus de la baietii mai mari de prin incinta. Imi treceau prin minte toate cele spuse de Romica, vlajganul de pe clasa a opta, care ne initiase in prostiile astea. Asa ca mi-am dat usor pantalonii de pijama jos, ea a facut la fel, si ne-am asezat putza linga putza. Instinct de reproducere... canci. Am stat asa, fara sa ne miscam cateva minute. Apoi a vorbit ea.
-Hai sa ne futam in fund acuma...
Am cascat ochii mai ceva ca scoica de o culesesem de pe plaja pentru mama, un melc din aceia faini, rotiti... Am inghitit in sec, gandind cu ciuda ca fata asta ma bate la toate capitolele: imaginatie, initiativa, spirit de aventura, perversiune... Am acceptat si am intrebat ca prostul...
-Dar cum ne futam in fund?
-Ne punem fund in fund acuma, a venit raspunsul sec....
Nu se uita, nu se uita prima iubire, asta e corect, dar niciodata nu am mai vorbit cu Madalina despre prima mea iubire de-o vara. Am crescut, am mers la aceeasi scoala generala, la acelasi liceu, dar nu am mai schimbat mai mult decat clasicele formule de politete. M-am intalnit cu ea dupa cativa ani de la terminarea liceului. Era receptionera la Hotel Trotus din Onesti, unde avea sediul si Radio 21, unde lucram atunci. Din vorba in vorba, am ajuns la capitolul "ce tineri si frumosi eram noi".
-Mada, mai tii minte faza aia de la mare, cind eram soimi ai patriei?
-NU.
-Ok, sa ai o zi buna, pa pa.

2 comentarii:

  1. Sincer, Cristiana... m-am ferit sa aproFUNDez ceva... Incercat mai la batranete, nu a tinut... nu imi place, asa ca ma multumesc si eu cu alte scorburi, mai luminate si care nu vad lumina tiparului dupa ce le stergi cu ziarul, din lipsa de hartie igienica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragoste cu final neasteptat ar insemna sa ma trezesc ca am mostnitori si nu stiam de ei. Monemtan imi este bine, asa ca prefer alt tip de aprofundari. :))

    RăspundețiȘtergere