luni, octombrie 19, 2009

Dark Ages

Sa ma ia naiba daca as fi crezut ca revin in comunism atat de repede si o sa mai si dau 250 de euro lunar pentru asta. Saptamana trecuta s-au dus naibii soarele, caldura si viata buna. Una cate una, de parca s-a intors Sauron.

Enel, Army of Darkness
De cand am invatat sa injur ...baietii de la ENEL au un loc aparte in inima mea. Pustan fiind imi faceam temele la lumanare, opait sau lanterna, in functie de instrumentul pe care il aveau parintii mai aproape. Saptamana trecuta, a dat romantismul in ENEL-isti. Si au facut o intoarcere in timp, pentru 3 blocuri din Titan. Normal ca si blocul meu a ramas in bezna. De la 19 la 23,30 in prima zi si de la 19 la 21,00 in ziua a doua. Noroc ca aveam lanterna, altfel imi bagam degetele in ochi cautand hartia igienica. Iar faza tare vine la telefon. Cand suni sa faci reclamatie la baietii cu lumina, te iau tare, cu robotul: Pentru Bucuresti, apasati tasta 1...Pentru sectorul 1, tasta 1...etc. Adica esti al mai fraier...number one. Dupa ce iti depui reclamatia, precum salaul cel spurcat icrele, stai pe intuneric. Hai ca in prima seara i se mai pare romantic femeii, dar in a doua... dracul e al tau. Si afara ploua, si in casa e bezna... Saruman bate la geam...la vita e bella, in Italia, Spania, Canada, etc.

Fram, baba polara
Cronicile din Narnia: Printesa Ghetii e o bunoaca (Tilda Swinton). Romania: Bucuresti: Titan: Printesele Gheturilor sunt pensionarele. Nu vor frate caldura. Si te intrebi a prost, cu un turture de muci sub nas... cat de mare e locul dintre creier si scoarta cerebrala la babele astea, ca le mai incape un faras de gunoi acolo. Cum sa tremuri sub plapuma si sa nu vrei caldura. M-a lamurit repede o amica: "Babele nu vor sa se dea caldura, ca ar trebui sa o achite la pret normal. Ele primesc ajutor de caldura doar din noiembrie, deci atunci o sa aveti caldura". Mi s-a facut rau: Mama, sarurile... si repede, ca in curand o sa albesc in cap si o sa imi creasca blana. Sa nu ma mir daca se uita lumea dupa mine pe strada ca dupa urs si striga: Fram. `ra-ti ale dracu de babe polare. Daca aveam acum un micro-bufnil si nu dadeau caldura, faceam un foc in mijlocul scarii cu mobila lor. Vorba unora: stati calmi ca va fi bine, cat de curand. In Canada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu