joi, august 27, 2009

Tobago, mon amour

Da, dupa cativa ani de cautare, de prospectare, de testare si de adulmecare, l-am gasit. Il cheama Tobago si e un caiac sit-on-top de la Bic. Duce lejer 2 adulti si un copil, undeva la 250 de kilograme. E stabil cu draci, mai rapid decat Kalao, desi e mai scurt, si merge de minune pe apa marii sau pe apa de rau si de lac. Mai putin in white-water, dar cine naiba se da cu el la munte, ca eu nu. Am pus ochii pe varianta galbena a lui, dar nici aia albastra nu e de lepadat. Albastrul arata chiar mai bine dar pe apa iti sare in ochi galbenul mai repede, asa ca prefer varianta domestica. E de cumparat la magazinele Hibiscus, unde ar ajunge la 22 de milioane, la reducere. L-as fi luat acum, numai ca nu am banii, asa ca din primavara tare ma gandesc sa ma sui in el. Si sa ma plimb pe Valea Oltului, pe lacurile din jurul Bucurestiului, ca sa nu mai spun ca ma bate gandul sa ma dau si pe lacul din parcul IOR sau din Herastrau. I-am facut proba pe o mare calma, la Sulina, cu Oaki matelot... si am ramas surprins. 3 incepatori pe un Kalao nu aveau viteza pe care o prindeam eu cu micutza mea. Asa ca da... asta ramane. Desi variantele de pescuit ale caiacelor imi faceau cu ochiul ceva de speriat. Bic Tobago ... dar ramane sa ii gasesc un nume ... si va trebui sa fie un nume de fata. Accept sugestii. (Adica fac si eu ca prostii, vand pielea ursului din padure. Nu am caiacul inca, dar ii fac botez. La lansarea pe apa nu o sa dau cu sticla de sampanie in el, desi nu e casant.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu