sâmbătă, februarie 09, 2008

Casetofonul discordiei


Nu am avut casetofon mult timp. Pina dupa revolutie, adica. Iar cand dublul-caset, cum ii spuneam, a aparut in casa, a iesit scandal.

Divide et impera
Frax, care era ascultator fidel al emisiunilor de rock de la radio Romania Tineret, m-a lasat pe mine sa aleg casetele. Normal ca primele au fost Metallica, Guns si Iron Maiden. Sa te tii auditii. Eu eram fan Guns, dar Frax nu putea invata daca nu asculta Fear of the Dark. Cum cele 3 casete nu erau de ajuns a inceput cearta, ce sa mai cumparam si ce nu. Tata nu voia sa mai deconteze nimic, asa ca era musai sa imprumutam. Sperila si Gogoshar, care aveau casetofon dinaintea noastra cu 3 luni, aveau si mai multe casete, asa ca la ei am apelat. Sperila, a dracului pielea pe el, nu voia sa imi dea nimic.
-Ce ba, eu ascult de alea cu paduchiosii de metalisti? Ce vrei, sa dau din cap sa imi sara matreata pe casetofon, sau ce? Lasa-ma ba in pace, nu ai ce casete sa imi dai la schimb, nu iti dau nimica.
Frax a tratat cu Gogoshar, dar si ala era babalau tare de tot. Ne-a cerut caseta cu Guns dinainte, fara sa dea ceva la schimb, sa vada daca merita. Si ca treaba sa fie buna, ne-a si agatat banda pe o piesa care imi placea. Se cerea o....

Razbunare
Nu am spus nimic, nu am facut scandal, nu i-am luat la poceala pe fratii Mihalcea, ci am asteptat sa ne dea si ei o caseta. Mandria lor era un album de la Modern Talking. Cind am pus mina pe caseta am facut sfat cu Frax si am decis cea mai buna razbunare. Trecuse o zi de cand ne daduseara caseta si planul mergea uns. Venea ziua Rodicai, sora lui Sperila, asa ca aveau nevoie de caseta neaparat. I-a intrigat probabil ca le-o dam inapoi si ca nu mergem la chef, desi as fi vrut sa le vad moacele. Caseta era derulata de la inceput, pustanii beau suc si dansau pe Modern Talking, iar Grasul mi-a povestit apoi toata tarasenia.
-Ba, a fost de toata jena, sa moara Bibi in cancer de te mint. Da o tigara, ca iti povestesc tot.
Isi aprinde tacticos tigara si incepe sa dea din el.
-Io stateam pe scaun, deoparte, ca nu le am cu dansul si fug astea de mine ca dracul de tamaie. Sperila se batzaia cu Ana de la parter, Gogosharul nu stiu ce mama dracului facea pe linga casetofon cand s-a auzit nenorocirea aia. Frateeeee, au fugit aia doi de rusine din camera. Sperila facea ca turbatul ca cica i-ati futut caseta, a fost de coma. Rodica aia deja incepuse sa suspine ca nevasta lui Stefan cel Mare din poezia cu mama lui Stefan, a fost fain de tot...

Patania
Ce era pe caseta? Pai foarte simplu... o replica de film. Fani ai peliculelor cu Sergiu Nicolaescu in rol de comisar, le-am aranjat una sa ne tina minte. Pe la mijlocul unei super piese se aude vocea mea... "Dom Semaca, nu trage dom Semaca, suntem noi, Gogoshar si Sperila". Si imediat se auzea zgomotul acela teribil care apare cand tragi apa. Normal ca le-a cazut tavanul in cap. Sperila a mai incercat o vrajeala doua, dar nu au tinut.
Cand ne-a vazut coborand din casa pe mine si pe Frax s-a pus pe ras.
-Fraierilor, cred ca ati bagat casetofonul in wc ca sa inregistrati sunetele alea.
-Bai papleaca, are microfon bun. Asta una. Si doi, oricum nu incapea casetofonul de doi cacati indesati acolo. Aia doi care strigau dupa ajutor.
Ce-i drept, Frax avea mereu cate o replica de asta de nu mai vorbea Sperila cu el o zi intreaga.

Un comentariu:

  1. Madalina

    Ma bucur tare sa te intalnesc pe net si scrii foarte misto!!! Poate ar fi cazul sa iesim si noi la o bere, ca au trecut anii!!!

    RăspundețiȘtergere