sâmbătă, februarie 10, 2007

Stripperi izmeniti

Sesiunea
Totul incepea, de obicei, cu ditamai cheful, indiferent de anul de facultate. Asa ca in anul 3 am strans o gasca de nebuni si da-i guleai. Eu, Melcul, Olteanu, Nucu, Violeta, Margot, Luci, toti la Violeta acasa in Sibiu. Venisem cu bratele pline de sticle, de la votca la coniac, bere, vin si gin. Muzica se auzea la radio, ca din toate minunile posibile, un mp3 player ne lipsea cu desavarsire. Chef sa ai, alcool sa fie, ca muzica nu mai conteaza. Ca sa schimbam ritmurile treceam pe scala de la un radio sibian la altul, prin manele, muzica populara, rock si pop. Ori de la bere, ori de la vin, nu stiu de ce, dar m-am facut MC si am dat startul la party, dupa ce mincasem ditamai oloiul de spaghetti. Gatise Melcone, deci ne-am lins pe degete de bune ce erau. Ajutasera si Violeta si Margot, asa ca era musai sa le oferim ceva dulce la desert. Si am propus sa faca baietii strip-tease. Olt, Melc si Luci erau stripperii de ocazie. Si a inceput show-ul.

Jos textila
Primul care a scapat de invelitorile textile a fost Luci. Nu prea stia el cu ce se maninca dansul, dar Margot il iubea, asa ca a fost singura care i-a dat nota mare. Se asezase pe o canapea cu Violeta si chicoteau de nu se putea. Nucu plecase sa isi aduca o amica, poate poate o dezbraca si pe ea. Eu stateam pe un scaun si muream de ras. Am cazut cu scaunul insa cind a inceput sa se despoaie Olteanu. Nebunul avea izmene pe el si isi uitase figurile de dans la Slatina. Sa vezi ditamai smecherul fitos ramanand in izmene, nu era de ici de colo. Margot radea sa se rupa, dar Violeta i-a dat nota buna Olteanului, doar sunt consateni. Senzatia serii a fost Melcul, care a primit doi de zece si a fost nevoit sa se despoaie de tot, ca un adevarat castigator ce se afla. A ramas cu shtutzul in mina, sa nu vada fetele ce are in dotare, apoi am invitat gagicile sa scape de tzoale. Intre timp venise si Nucu, cu amica si 2 sticle de vin in plus, asa ca nebunia putea sa fie data la maxim.

Show de show
Nu se astepta nimeni la ce a iesit. Fatele au dat show de am ramas gura-casca. Dans individual, lenjerie neagra si rosie, ... curgea coniacul... dans comun, scheme preluate de prin filmele cu adevaratele stripteuze... curgea berea... ne ramasesera gurile cascate mai ceva ca la primul dans lasciv vazut in viata. Ne crapau ochii din cap, asa de tare ne holbam. Curgea ginul. A castigat Margot concursul, pentru ca a fost cea mai tupeista la despuiat, dar Luci a avut parte de toata privelistea. Curgea vinul. Apoi a inceput pokerul. Luci saracul a fost primul care a inclinat steagul. Statea pe scaunelul de linga mine si am vazut cum se duce jos cu tot cu scaun. L-am depus cu onoruri militare pe pat si l-am bagat pe Olteanul la masa de joc. A venit linga mine si privea fix la scaunel. Statea drept desi vinul avea tendinta de a accelera forta gravitationala. Deodata a cazut in genunchi. Linga scaun. 1-0 pentru alcool in meciul cu reprezentativa Olteniei.

Final
S-a incheiat totul cu taxiuri chemate si colegi inghesuiti in ele. Era 4 dimineata si la 9 aveam primul examen. Ca musafir de la Bucuresti, eu am ramas sa dorm la Vio, la fel ca si Melcul. Am adormit in canapea, iar Dan la subsol, in bucatarie, pe o lavitza. El ne-a trezit la ora 7,30. Il incuiasem in bucatarie, ca oricum era rupt in gura ca patentul si nu avea nevoie sa iasa. Nu avea nici un geam pe care sa iasa, iar berea din el cauta si ea o iesire. A batut Melcul jumate de ora in tavanul bucatariei ca sa auzim noi, din camera de deasupra. Melc, melc ... dar a devenit supersonic cind am descuiat bucataria, asa viteza avea spre toaleta. Culmea e alta, ca toti am luat examenul.

4 comentarii:

  1. Anonim7:01 p.m.

    hi hi hi. fu tare cheful dat la je. mai aduc un zaibar frate.... sa ne aducem aminte de vremuri bune, ca fusera dar nu se dusera...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si zaibarul si tu, Vio, sunteti bineveniti. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La cheful ala mi-am tras sex oral cu sticla?? Naspa sentiment, dar parca seara aia cere revansa.
    Melc atomic

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu la ala ai facut sex oral cu sticla,ci la Lili acasa. Erau alte conditii atunci iar tu incercai sa cuceresti una bucata gagica. Nu spui care, personaj important si izbit de perete la un moment dat. Dar se va ajunge si la revansa... curand.

    RăspundețiȘtergere